۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱:۴۸

فرماندار تنگستان:

همکاری کامل برای برگزاری کنکور در تنگستان انجام شود

همکاری کامل برای برگزاری کنکور در تنگستان انجام شود

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: دستگاه‌های مرتبط در برگزاری مرحله دوم کنکور سراسری با آموزش و پرورش تنگستان همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین علیه السلام و یاران باوفایش اظهار داشت: با توجه به اینکه تا باز گشایی مدارس حدود ۷۰ روز باقی مانده نیاز است مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با تدوین یک برنامه همه موضوعات پشتیبانی که مورد نیاز است مشخص کند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی نیروی فراجا و دستگاه‌های خدمات رسان و شوراهای و شهرداران، مجموعه بهداشت و هلال احمر شهرستان در امر برگزاری مرحله اول کنکور سراسری با آموزش و پرورش انتظار می‌رود در این مرحله نیز همکاری و همراهی لازم داشته باشند.

فرماندار تنگستان عنوان داشت: نظر به اینکه روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ تیرماه کنکور سراسری در شهرستان شهر اهرم برگزار می‌شود ادارات برق و آب در این ۲ روز تمهیدات لازم در نظر بگیرند.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان ادامه داد: در صورت هر گونه نیاز در زمینه برگزاری کنکور در شهرستان مدیریت آموزش و پرورش به دستگاه‌های اعلام شده و به فرمانداری شهرستان اعلام کنند تا بتوانیم موضوعات مطرح شد حل کنیم.

لطفی اضافه کرد: در خصوص راه اندازی مدرسه فنی در شهرآباد لازم است جهت کمک بیشتر به خواسته‌های مردم در شهرستان تلاش بیشتری صورت گیرد.

فرماندار تنگستان افزود: می‌توان با نگاه هم افزایی و جمعی و حذف برخی از هزینه‌های غیر ضروری به نحوه احسن کار انجام گیرد.

رئیس شورا آموزش و پرورش تنگستان خاطرنشان کرد: در خصوص سرویس جهت دانش آموزان مدارس شهرستان نیاز است شهرداران و دهیاران با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برای حل موضوع سرویس دانش آموزان مدارس همکاری و همراهی لازم داشته باشند.

لطفی اضافه کرد: برای راه اندازی مدرسه صدرا در بخش مرکزی شهرستان تلاش و کوشش بیشتری لازم است صورت گیرد.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: با توجه به میزبانی جشنواره خوارزمی توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان انجام می‌گردد نیاز است جشنواره مذکور بر اساس روال قبل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان برگزار شود.

کد خبر 6163664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha