۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۹:۲۰

رییس ستاد اجرایی کنگره شهدای مازندران:

نمایش بزرگ میدانی «راز سرزمین عشق» در مازندران اجرا می شود

نمایش بزرگ میدانی «راز سرزمین عشق» در مازندران اجرا می شود

ساری- رییس ستاد اجرایی دومین کنگره شهدای مازندران گفت: نمایش بزرگ میدانی با عنوان «راز سرزمین عشق» همزمان با کنگره بزرگ شهدای استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عسکر مجیدی صبح پنجشنبه در حاشیه نشست تخصصی یادواره شهدای استان افزود: کمیته‌های اجلاسیه فرزندان و همسران شهدا یکی از برنامه‌های محوری ما است که در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد.

وی از تغییر زمان برگزاری کنگره ملی شهید طوسی به دلیل ویژه برنامه‌های بزرگداشت اربعین شهادت رئیس جمهور و دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: مقرر بود در ۱۴ تیرماه سال جاری کنگره شهید طوسی در برج میلاد تهران برگزار شود که به دلیل ویژه برنامه‌های اربعین شهادت شهید جمهور و دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری، زمان برگزاری این کنگره ملی تغییر کرد و به ۱۸ مرداد ماه موکول شده است.

سرهنگ مجیدی از برگزاری نمایش بزرگ میدانی از نیمه شهریورماه خبر داد و بیان کرد: برنامه محوری دیگری که در پیش رو داریم، برنامه و نمایش میدانی بزرگ راز سرزمین عشق است که البته با نامی بومی و متناسب با فرهنگ پرافتخار مازندرانی‌ها تقریباً از ۱۵ شهریور ماه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای بین الملل و جبهه مقاومت که در ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه با حضور میهمانان خارجی از یمن، عراق و لبنان برگزار خواهد شد، افزود: در مهرماه هشت اجلاسیه محوری برگزار خواهد شد.

کد خبر 6163718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha