۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹

مسوول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی مطرح مرد؛

اردوهای جهادی دانش آموزی فرصتی برای ارتقای مهارت های اجتماعی

اردوهای جهادی دانش آموزی فرصتی برای ارتقای مهارت های اجتماعی

بیرجند- مسوول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی گفت: اردوهای جهادی دانش آموزی فرصتی برای ارتقای مهارت های اجتماعی نوجوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، تابستان فرصتی است که کودکان و نوجوانان فارغ از دغدغه‌های روزمره تحصیلی به استعدادهای درونشان فکر کنند و با شرکت در فعالیت‌های اجتماعی مختلف این توانمندی‌ها را بارور کنند.

اردوهای جهادی یکی از فرصت‌هایی است که دانش آموزان با حضور در آن هم از نظر معنوی و هم از نظر مهارتی‌های اجتماعی رشد پیدا می‌کنند و باور «ما می توانیم» در آنها تقویت می‌شود.

هر چند این گروه‌های دانش آموزی از نظر سنی در شرایطی نیستند که به تنهایی یک مأموریت در اردوی جهادی را به نتیجه برسانند ولی در کنار گروه‌های جهادی دانشجویی کسب مهارت می‌کنند و در کارهایی چون رنگ آمیزی مدارش مشارکت کنند.

سید مصطفی موسوی زاهد، مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی در این زمینه اظهار کرد: ۲۵۰ گروه جهادی دانش‌آموز در خراسان جنوبی توانایی کمک و شرکت در اردوهای جهادی را دارند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: این گروه‌ها با توجه به شرایط سنی توانمند نیستند و باید ابتدا آموزش دیده و یا از این گروه‌ها در کنار گروه‌های جهادی دانشجویی استفاده شود.

موسوی زاهد افزود: رنگ آمیزی مدارس و شرکت در اجرای طرح‌های عمرانی و فعالیت‌های فرهنگی از جمله مواردی است که این دانش‌آموزان می‌توانند با همکاری گروه‌های جهادی دانشجویی انجام دهند.

وی یادآور شد: کمک در اردوهای جهادی در رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش آموزان و نوجوانان تأثیرگذار است و مسئولیت پذیری را در آنان تقویت می‌کند.

کد خبر 6163763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha