۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۷

دبیر حزب «هدا» اصفهان:

حضور در ستادها پارامتر قابل توجهی در شایسته گزینی مدیران نیست

حضور در ستادها پارامتر قابل توجهی در شایسته گزینی مدیران نیست

اصفهان-دبیر حزب «هدا» اصفهان گفت: اگرچه فعالیت‌های انتخاباتی و حضور در ستادها موضوعی مهم و قابل تحسین است اما صرف حضور در ستادها پارامتر قابل توجهی در شایسته گزینی مدیران نیست.

محسن عزتی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به انتخاب مسعود پزشکیان فصل جدیدی از گزینش و چینش مدیران و مسئولان در کشور آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور منتخب به شایسته سالاری اعتقاد بنیادین دارد و در به‌کارگیری مدیران دولتی اصل اساسی را بر شایستگی، توانمندی و پاک دستی افراد قرار داده است.

دبیر حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران «هدا» اصفهان خاطر نشان کرد: بر این اساس و کاربست این رویکرد مترقیانه، شاهد پایان بخشیدن انتصابات اتوبوسی در مدیریت کشور خواهیم بود و این امر به معنای آن است که تسویه حساب‌های گسترده سیاسی در عزل و نصب مدیران در دولت پزشکیان خاتمه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در تمام ادوار انتخابات ریاست جمهوری مشاهده شده که با آمدن و رفتن رؤسای جمهور بخش قابل توجهی از نیروهای شایسته کشور قربانی نگاه‌ها و تصمیمات سیاسی شده است، تصریح کرد: در این صورت عملاً کشور از وجود نیروهای پرتوان محروم شده است و از سوی دیگر مدیران ضعیف و ناکارآمد صرفاً به دلیل حضور در ستادهای انتخاباتی در مناصب مختلف گنجانیده شده که این امر ضربات جبران ناپذیری را بر مدیریت منابع کشور وارد کرده است.

عزتی با تاکید بر اینکه پزشکیان شعار ایران برای همه ایرانیان را در عمل و در انتخاب مدیران به منصه ظهور خواهد رساند، گفت: دیگر این نگرانی وجود ندارد که با آمدن دولت جدید، نظام و ساختار مدیریتی کشور گرفتار نگاه‌های تنگ نظرانه شود.

وی افزود: با توجه به نگاه عالمانه و توسعه مدارانه رئیس جمهور محبوب به همه مدیران کشور که به شعارها و آرمان‌های پزشکیان اعتقاد دارند نوید داده می‌شود که وظایف سازمانی خود را ادامه داده و در مسیر خدمت رسانی ثابت قدم باشند زیرا قرار نیست با استقرار دولت جدید قلع و قمع مدیران و مسئولان بر سیاق ناصواب ادوار قبل ادامه یابد.

دبیر حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران «هدا» اصفهان ادامه داد: از سوی دیگر باید گفت حضور در ستادهای انتخاباتی شرط لازم برای انتصاب نیست و حقی را برای افراد قائل نمی‌شود و اگرچه فعالیت‌های انتخاباتی و حضور در ستادها موضوعی مهم و قابل تحسین است اما صرف حضور در ستادها پارامتر قابل توجهی در شایسته گزینی مدیران نیست.

وی یادآور شد: ملاک انتصاب مدیران و مسئولین در رده‌های مختلف بر اساس اصل ارزیابی شایستگی خواهد بود.

کد خبر 6163927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مصطفی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      0 0
      آفرین