۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰

معاون فرماندار سنندج:

اعتبارات تخصیص یافته سفر ریاست جمهوری اولویت تعهدات شهرستانی باشد

اعتبارات تخصیص یافته سفر ریاست جمهوری اولویت تعهدات شهرستانی باشد

سنندج_معاون عمرانی فرمانداری سنندج گفت: ۲۰۷ میلیارد تومان از اعتبارات شهرستان سنندج جزو اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان است که این تعهدات باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مولانایی ظهر پنج‌شنبه در کمیته برنامه‌ ریزی شهرستان سنندج اظهار کرد: اعتبارات امسال شهرستان سنندج باید به مناطق محروم شهرستان مانند کلاترزان، سراب قامیش، آرندان، بخش سیروان تخصیص یابد.

وی با اشاره به محدودیت اعتبارات شهرستان سنندج افزود: اعتبارات شهرستانی تنها به حوزه اشتغال، اورژانس، و پایگاه‌های بهداشتی و سلامت. حوزه فضاهای باز و سرپوشیده ورزشی، آب شرب مناطق روستا، مدارس مناطق محروم، حوزه راه و خانه عالم می‌توان اختصاص داد.

معاون فرماندار سنندج یادآور شد: بخشی دیگر از اعتبارات نیز به پروژه‌های ناتمام سال ۱۴۰۰ تخصیص خواهد یافت.

مولانایی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۸۰۷ میلیارد تومان اعتبارات مربوط به استان است، تصریح کرد: با پیگیری نمایندگان مجلس چهار میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان افزایش پیدا کرد اما این افزایش مربوط به ماده ۱۸۰ توازن منطقه‌ای است.

به گفته وی، اعتبارات امسال شهرستان سنندج هفت درصد افزایش یافته است اما این افزایش مربوط به سرفصل‌هایی است که اکثر دستگاه‌های اجرایی نمی‌توانند از آن بهره مند شوند.

گفتنی است، بخش‌های آب شرب، مدارس محروم، بخش مسکن، راه، میراث فرهنگی و پایگاه‌های هلال احمر از بخش‌هایی بودند که نیازمند تخصیص اعتبارات و خواستار تخصیص اعتبارات لازم بودند.

کد خبر 6164057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha