۱۵ دی ۱۳۸۶، ۱۵:۱۹

اخبار کوتاه فرهنگسراها

اخبار کوتاه فرهنگسراها

جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی "خون‌بازی" به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد دوشنبه 17 دی ساعت 15 تا 20 در فرهنگسرای بانو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه که هر ماه با بررسی آثار اجتماعی سینمای ایران برگزار می‌شود، کارگردان فیلم، مسعود رایگان و باران کوثری بازیگران و نغمه ثمینی و مهدیس کامکار منتقدان حضور دارند. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی، فرهنگسرای بانو مراجعه کنند.

ـ نمایشگاه حجاب و عفاف اسلامی از امروز شنبه 15 تا بیستم دی ماه ساعت 9 تا 17 در فرهنگسرای بانو برپاست. در حاشیه این نمایشگاه کارگاه آموزشی رایگان طراحی پارچه و لباس با استفاده از سه تکنیک ترافارد، چاپ مهر و نقاشی با قلم برگزار می شود.

ـ نمایش "قاصدی در هجوم باد" به نویسندگی و کارگردانی اصغر قهارزاده به مناسبت سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی و همزمان با فرارسیدن روز مباهله 14 تا 19 دی ساعت 16 در تالار آوینی فرهنگسرای بهمن اجرا می‌شود. این نمایش که از تولیدات کانون نمایش فرهنگسراست، نگاهی روایت‌گونه به ماجرای مباهله پیامبر با مسیحیان نجران دارد. علاقمندان می‌توانند به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن مراجعه یا با شماره تلفن 1-55312300 تماس حاصل کنند.

ـ برنامه‌های شاد و متنوع ویژه اعضا باشگاه خانواده بهمن امروز شنبه 15 دی ساعت 9 تا 18 به مناسبت روز خانواده در فرهنگسرای بهمن در حال اجراست. جشن بزرگ خانواده ویژه اعضا باشگاه خانوادگی بهمن امروز شنبه 15 دی‌ماه ساعت 14 تا 16 به مناسبت روز خانواده در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن اجرا می‌شود.

کد خبر 616407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha