بر اساس اذعان ارتش رژیم صهیونیستی؛

هفتم اکتبر یک تانک صهیونیستی ۱۳ شهرک‌نشین را به هلاکت رساند

هفتم اکتبر یک تانک صهیونیستی ۱۳ شهرک‌نشین را به هلاکت رساند

بر اساس نتایج تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی درباره رخدادهای شهرک صهیونیست‌نشین «کیبوتس بئیری» واقع در اطراف غزه در هفتم اکتبر سال گذشته یک تانک صهیونیستی ۱۳ شهرک‌نشین را به هلاکت رسانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی نتایج تحقیقات خود در خصوص رخدادهای شهرک صهیونیست‌نشین «کیبوتس بئیری» واقع در اطراف نوار غزه را منتشر کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی در گزارش نتایج این تحقیقات اعلام کرد: رخدادهای هفتم اکتبر در کیبوتس بئیری یک شکست فجیع و کوتاهی و کم‌کاری دردناک و خجالت‌آور است.

بر اساس نتایج این تحقیقات یکی از تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در روز هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز عملیات طوفان الاقصی به بهانه وجود مبارزان جنبش حماس و برخی اسرای صهیونیست در یکی از ساختمان‌های واقع در شهرک صهیونیست‌نشین بئیری به سمت این ساختمان آتش گشوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در پی شلیک گلوله از سوی این تانک ارتش رژیم صهیونیستی به سمت ساختمان مذکور، ۱۳ شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

بر اساس نتایج این تحقیقات در روز هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به ورودی شهرک صهیونیست‌نشین بئیری رسیده‌اند، اما با وجود اینکه مبارزان مقاومت فلسطین در این شهرک حضور داشته‌اند و درگیری در این شهرک ادامه داشته است، ساعت‌ها از ورود به بئیری خودداری کرده‌اند.

این در حالی است که روز دوشنبه هفته جاری روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی اعلام کرد که تحقیقات جدید نشان می‌دهد ارتش رژیم صهیونیستی طی حمله هفتم اکتبر حماس دستورالعمل هانیبال (Hannibal Directive) را اجرایی کرده بود.

براساس این دستورالعمل، به دلیل تبعاتی که اسارت صهیونیست‌ها از سوی دشمنان این رژیم دارد، باید از هر ابزار ممکن برای جلوگیری از وقوع این اتفاق استفاده شود. در این دستورالعمل نظامیان مجاز هستند به خودرو یا محل وجود اسرای صهیونیست نیز حمله کنند حتی اگر این کار منجر به کشته‌شدن اسرا شود.

نظامیان و مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در گفتگو با نشریه هاآرتص اذعان کردند که در حمله هفتم اکتبر دستورالعمل هانیبال صادر شده و قرار بود خودروی حامل اسرا هدف قرار گرفته شود. دستور مستقیم فرماندهی صهیونیست این بوده که حتی یک خودروی حامل اسرا هم نباید به نوار غزه بازگردد.

کد خبر 6164088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha