۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶

سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان خبر داد؛

مهار آتش سوزی در یکی از هیئت‌های عزاداری کاشان

مهار آتش سوزی در یکی از هیئت‌های عزاداری کاشان

کاشان - سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان گفت: آتش سوزی در یکی از هیئت های عزاداری کاشان مهار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله فدایی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) اظهار داشت: با توجه به تراکم جمعیت در هیئات مذهبی لازم است نکات ایمنی در هنگام عزاداری توسط هیئت‌های مذهبی رعایت شود.

وی با اشاره به گزارش آتش سوزی در یکی از هیئت‌های عزاداری کاشان ابراز داشت: آتش نشانان ۳۶ دقیقه بامداد امروز ۲۱ تیرماه پس از اعلام وقوع آتش سوزی در منطقه راوند به سامانه ۱۲۵ به سرعت خود را به محل آتش سوزی رساندند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان افزود: باحضور تیم‌های عملیاتی آتش سوزی مهار و اطفا حریق انجام و از سرایت آتش به دیگر قسمت‌ها و اماکن همجوار جلوگیری شد.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد، افزود: اتصالی برق علت اولیه آتش سوزی تشخیص داده شده ولی کارشناسان برای یافتن علت دقیق این حریق و تکمیل کردن گزارش در حال بررسی هستند.

فدایی تاکید کرد: باتوجه به هشدارهای داده شده آتش نشانی منبی بر رعایت نکات ایمنی در برپایی اماکن عزاداری به‌ویژه رعایت نکات ایمنی و استاندارد در سیم کشی‌های برق و اطمینان کامل از خاموش کردن وسایل برقی و قطع برق پس از ترک محل عزاداری را رعایت کنند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

کد خبر 6164138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha