۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷

هر شب پخش می‌شود؛

گنجینه‌ مداحی‌ها در شبکه قرآن/ تماشاگر یک حسینیه تلویزیونی باشید

گنجینه‌ مداحی‌ها در شبکه قرآن/ تماشاگر یک حسینیه تلویزیونی باشید

مجموعه تلویزیونی «دَم» نام ویژه‌برنامه‌ای مناسبتی به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) است که هر شب از شبکه قرآن سیما پیش روی مخاطبان قرار گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه تلویزیونی «دَم» نام ویژه‌برنامه‌ای است که به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) و شامل آثاری از مداحان، هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه قرآن سیما پخش می شود.

حسین مددی، تهیه‌کننده این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: «دم» یک حسینیه مجازی به وسعت ایران است که با پخش آثاری از مداحان، مطابق با درخواست همراهان و بینندگان برنامه،‌ از آثار روز مداحی، آثار کهن و خاطره‌انگیز، آثار بین المللی و دیگر آثار ارزشمند مداحی، سعی در ایجاد و تقویت حس و حال عزاداری و ماتم برای عزاداران حسینی دارد.

وی افزود: مداحان بسیاری در این سال‌ها در دستگاه حضرت سیدالشهدا (ع) دم زده‌اند که لطف حضرت شامل ایشان شده و آثار آن‌ها در ذهن و خاطر مردم ماندگار شده است. «دم»، با پخش آن آثار و زنده‌کردن یاد و خاطره پیرغلامان و مادحان حضرت، در این شب‌ها مهمان مردم شریف و عزادار ایران است.

تهیه‌کننده برنامه «دم» در پایان گفت: راه ارتباطی مردم با «حسینیه تلویزیونی دم»، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۱۸۴ است و تکرار این برنامه نیز هر روز ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه قرآن پخش می‌شود.

کد خبر 6164151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha