۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۹

رییس هیات وزنه برداری خراسان جنوبی خبرداد؛

حضور موفق بانوان وزنه بردار خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی

حضور موفق بانوان وزنه بردار خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی

بیرجند- رییس هییت وزنه برداری خراسان جنوبی از حضور موفق بانوان وزنه بردار استان در مسابقات قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان کشور خبرداد.

علی ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: بانوان وزنه بردار خراسان جنوبی، در نخستین حضور خود در مسابقات وزنه برداری بزرگسالان قهرمانی کشور که از ۱۶ تا ۱۹ تیرماه در اصفهان برگزار شد، نتایج ارزشمندی را کسب کردند.

به گفته وی در این مسابقات که با حضور ورزشکاران ۲۲ استان و با عنوان یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر در شهر اصفهان برگزار شد، تیم وزنه برداری بانوان خراسان جنوبی، متشکل از ۵ ورزشکار، یک سرپرست تیم و دو مربی حضور داشتند که در دسته‌های وزنی ۵۵ و ۸۷+ کیلوگرم در گروه B این مسابقات به ترتیب خانم‌ها معصومه فخر و نگار امرودی به رتبه سوم این گروه دست یافتند.

وی بیان کرد: این در حالی است که بخش وزنه برداری بانوان کمتر از یکسال است که فعالیت خود را در استان شروع کرده و این اولین حضور وزنه برداران و مربیان زن استان در یک رویداد مهم کشوری است و ورزشکاران ما توانستند در نخستین حضور خود، نتایج و امتیازات قابل قبولی را نسبت به بعضی از استان‌های دیگر با سابقه در این رشته کسب کنند.

ناصری خاطر نشان کرد: در این رقابت‌ها خانم‌ها فاطمه سامانی، معصومه فخر، زهرا خسروی نوقاب، نیلوفر دهقان زاده و نگار امرودی به عنوان ورزشکار؛ محدثه شخمگر سرپرست تیم و سهیلا سلیمانی و فریده کاوه مربیان تیم حضور داشتند. وی تصریح کرد: در حال حاضر وزنه برداری بانوان در شهرستان‌های بیرجند و قائنات با فعالیت مستمر ۵ مربی و ۱۵ ورزشکار به صورت جدی دنبال می‌شود.

کد خبر 6164192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha