نتانیاهو: وضع جبهه شمالی را تغییر خواهیم داد/ بهای جنگ سنگین است

نتانیاهو: وضع جبهه شمالی را تغییر خواهیم داد/ بهای جنگ سنگین است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به بهای سنگین جنگ غزه برای اشغالگران، مدعی شد که وضع جبهه شمالی را تغییر خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی پس از انتشار نتایج اولیه تحقیقات درباره حوادث هفتم اکتبر در شهرک صهیونیست‌نشین «بئیری» مدعی شد: ما در حال کسب پیروزی در نوار غزه و مصمم به کامل کردن این پیروزی هستیم.

بنیامین نتانیاهو در ادامه افزود: ما به جنگ ادامه خواهیم داد تا زمانی که به اهداف خود یعنی از بین بردن حماس و بازگرداندن اسیران به خانه‌هایشان برسیم. این جنگ تا رسیدن به پیروزی ادامه خواهد داشت، حتی اگر زمان‌بر باشد. ما به اهداف جنگ دست خواهیم یافت، حماس را از بین خواهیم برد، همه اسیران را بازگردانیم و غزه دیگر تهدیدی برای ما نخواهد بود.

وی بدون اشاره به تلفات و خسارت‌های نظامیان صهیونیست در جنگ غزه مدعی شد: طی چند روز اخیر با فرماندهی رئیس ستاد ارتش ضربات مهلکی از زمین، دریا و هوا به دشمن وارد شد. ما در این جنگ بهای سنگینی می‌پردازیم، اما کلید پیروزی شکست حماس است.

نتانیاهو تصریح کرد: ما به پیشنهاد توافق برای بازگرداندن اسیران متعهد هستیم. ما به چهار اصلی که در معامله اعلام کردم، پایبندیم. ما متعهد هستیم که تعداد بیشتری از اسیران زنده را در مرحله اول توافق آزاد کنیم. من به پیشنهاد مبادله اسیران متعهد هستم، اما این حماس است که لجاجت می‌کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: اجازه بازگشت خرابکاران به شمال نوار غزه را نخواهیم داد و عملیات قاچاق اسلحه را خنثی خواهیم کرد. هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد تا به جنگ بازگردد.

نتانیاهو ادعاها درباره جبهه شمالی را هم تکرار کرد و گفت: هر کسی که به ما حمله کند، سرنوشتش مرگ خواهد بود. این قاعده شامل جبهه شمال نیز می‌شود که ما آن را تغییر خواهیم داد.

کد خبر 6164240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
      0 0
      کفتار هم وقتی بچه شیر تنها ببینه حمله می‌کنه تو از کفتار هم کمتری غزه رو تنها گیر آوردی ایکاش جرات داشتی بعد از حمله ایران پاسخ بدی خیلی پستی