۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۵۱

مهر گزارش می دهد؛

تهران زیر پای «مدافعان حریم خانواده»

تهران زیر پای «مدافعان حریم خانواده»

تهران- مردم مومن و انقلابی استان تهران همزمان با ۲۱ تیرماه، روز عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده را برگزار کردند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: مردم مؤمن و انقلابی استان تهران همزمان با ۲۱ تیرماه، روز عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده را برگزار کردند.

دختران و زنان محجبه ورامینی با فریاد «الله اکبر» و سردادن شعارهای انقلابی «سرباز انقلابیم، مدافع حجابیم» و … از میدان امام حسین (ع) به سمت مسجد جامع حرکت کردند.

نباید سکوت کنیم، تا دشمنان به ارزش‌های دینی، فرهنگی و ملی ما تعرض کنند

این راهپیمایان قرار است، در مسجد جامع ورامین اجتماع کنند و یاد و خاطره صدها نفر از مردم مشهد که در اعتراض به قانون کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهرشاد تحصن کرده بودند به خاک و خون کشیده شدند.

در اجتماع مدافعان حریم خانواده در ورامین، حجت الاسلام مجتبی عزیزی، امام جمعه ورامین به سخنرانی پرداخت.

یک بانوی حاضر در این گردهمایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ما در تجمع مدافعان حرم خانواده گردهم جمع شدیم، تا اعلام کنیم، حجاب ارزشی برای ما است و برای حفظ حجابمان پیرو راه حضرت زینب (س) هستیم.

وی گفت: امروز هرکس باید سهم خود را در زمینه عفاف و حجاب انجام دهد و نمی‌توانیم، سکوت کنیم، تا دشمنان به ارزش‌های دینی و فرهنگی و ملی ما تعرض کنند.

تهران زیر پای «مدافعان حریم خانواده»

مراسم راهپیمایی عفاف و حجاب بعد از ظهر پنجشنبه همچنین در دیگر شهرستان‌های استان تهران در حالی برگزار شد، که شرکت کنندگان در این مراسم بر دفاع از حریم عفاف و حجاب تاکید می‌کردند.

اجتماع مدافعین حریم خانواده در شهر اندیشه

حاضرین در این اجتماعات که در حدود ۱۸ نقطه از استان تهران برگزار شد، پلاکاردهایی را در حمایت از عفاف و حجاب در دست داشتند.

اجتماع مدافعین حریم خانواده در شهر اندیشه نیز با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسؤولان شهری در بوستان حافظ فاز ۳ اندیشه برگزار شد.

این اجتماع مردمی با اجرای گروه سرود نوجوانان، گفتمان، برپایی غرفه‌های فرهنگی، کودکانه، عفاف و حجاب و خانواده همراه بود و شرکت‌کنندگان در این اجتماع یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عفاف و حجاب را گرامی داشته و نسبت به حفظ حریم خانواده و جلوگیری از ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه تاکید داشتند.

گردهمایی بانوان زینبی در اسلامشهر

گردهمایی خانوادگی بانوان زینبی (س) در اسلامشهر نیز همزمان با روز عفاف و حجاب برگزار شد، یکی از بانوان زینبی که در این مراسم حضور داشت به خبرنگار مهر گفت: نباید گمان کنیم که صیانت از عفاف و حجاب تنها به عهده بانوان است، بلکه آقایان نیز نقش بسزایی در این موضوع دارند.

تهران زیر پای «مدافعان حریم خانواده»

وی افزود: باید در خصوص بحث حجاب و عفاف مطالبه گری را از خانواده‌ها و بسترسازی و آموزش فراهم کنیم، پوشش چادر نماد زن مسلمان و یادگار و امانت فاطمه زهرا (س) است که الگوی ارزشمند برای زنان مسلمان است و باید زنان جامعه اسلامی ما زندگی این بانوی بزرگوار را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

بانوان اسلامشهری امروز پیمانی دوباره برای تداوم راه حضرت زینب (س) و حضرت فاطمه (س) بستند

امام جمعه اسلامشهر نیز در حاشیه این گردهمایی به خبرنگار مهر گفت: در ایام سید و سالار شهیدان قرار داریم و نیز امروز یادآور مقاومت ملت رشید ایران در برابر کشف حجاب رژیم پهلوی است.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری اضافه کرد: امروز بانوان اسلامشهر گردهم آمدند، تا پیمان دیگری برای تداوم راه حضرت زینب (س) با حجاب و عفافشان ببندند، حجاب و عفاف وصیت حضرت زهرا است و امروز، روزی است که نشان می‌دهد، که دشمنان از یک قرن قبل و حتی قبل از آن برنامه ریزی کردند، دژ مستحکم عفاف و حجاب را در ایران اسلامی فرو بریزند، اما این ملت مقاومند و نشان دادند، این یادگار حضرت زهرا (س) و حضرت زینب را با تمام وجود حفظ کرده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

در پایان این راهپیمایی‌ها نیز قطع‌نامه‌هایی با هدف گرامیداشت عفاف و حجاب قرائت شد.

کد خبر 6164258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha