۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۵۵

معاون امور جوانان وزارت ورزش:

تفکر دوباره برخواستن باید در فدراسیون‌ها نمود پیدا کند

تفکر دوباره برخواستن باید در فدراسیون‌ها نمود پیدا کند

سنندج_ معاون امور جوانان وزارت ورزش گفت: تفکر دوباره برخواستن و دوباره موفق شدن باید در فدراسیون‌ها نمود پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سینا کلهر عصر پنج‌شنبه در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال در شهر بانه اظهار کرد: ایام محرم ایام آزادگی و آزاده بودن و جوانمردی است و آئین محرم با فرهنگ کشورمان عجین شده و منش پهلوانی ما نیز متأثر از این فرهنگ غنی عاشورایی است.

وی ادامه داد: میزبانی شهرستان بانه از برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال یک حرکت زیبا بود که روی داد و امیدوارم آغاز راهی برای دیگر رشته‌ها باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: رئیس جوان فدراسیون والیبال الگوی جوان باوری است و خوشبختانه به توسعه همه جانبه والیبال در همه جای ایران همت کرده و اولویت وی نیز استان‌های کم برخوردار است.

وی اضافه کرد: ما همه نسبت به مستندات و آمار و بررسی گزارش‌های مالی ارائه شده در مجمع سالیانه مسؤول هستیم و باید با آگاهی حضور پیدا کنیم.

سینا کلهر یادآور شد: روی دادن هر اتفاقی چه خوب و چه بد در رشته والیبال به تصمیمات ما در این مجمع بستگی دارد و باید با حس مسؤولیت پذیری وارد مجمع شویم.

وی اذعان داشت: امیدوارم مجمع‌ها به جای شنیدن به سمت پرسشگری و مطالبه بروند و سوال کردن اعضای آن از مسووللن ارشد مجمع در دستور کار باشد.

کلهر یکی از موارد مهمی را که باید در مجمع سالیانه والیبال مطرح می‌شد اما مورد توجه قرار نگرفت را وضعیت مجمع‌های استانی از حیث کم بودن برگزاری آنها عنوان کرد و گفت: طبق گزارش مجامع سالیانه رشته والیبال استان‌ها کم بوده و انتظار می‌رفت که با مطرح کردن دلایل آن نیز بررسی می‌شد.

وی فدراسیون والیبال را با همه فدراسیون‌ها متفاوت دانست و اظهار کرد: چون والیبال اولین فدراسیونی است که در عرصه جهانی نام کشورمان را مطرح کرد و موفقیت جهانی را برای ما به ارمغان آورد و این انتظارات را از این رشته بسیار بالا برده است.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: والیبال ایران در سطح جهان مطرح شده و مردم روی این رشته و فدراسیون حساب ویژه باز کرده‌اند و به آینده این رشته بسیار امیدوار شده اند.
وی اذعان داشت: فدراسیون والیبال به تمام معنا خاص و ویژه بوده چون اولین رشته‌ای که تلقی اینکه ما ایرانیان در کارهای جمعی ضعیف عمل می‌کنیم را شکست و به همه دنیا نشان داد که ایرانیان در کارهای گروهی می‌توانند بسیار خوب و قوی عمل کنند.

کلهر خاطر نشان کرد: ورزش والیبال به نقطه معنایی «ما می‌توانیم مسیر را بگذرانیم» تبدیل شد و این حقیقت را جامه عمل پوشاند و به دنبال والیبال و تغییر این تفکر دیگر رشته‌ها آمدند و انتظار جامعه نیز این است که این موفقیت ادامه داشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت: درخواست ما از فدراسیون‌های ورزشی این است که این دوباره موفق شدن و دوباره برخواستن از رشته والیبال به دیگر رشته‌ها سرایت پیدا کند و ما شاهد تولد موفقیت‌های پیاپی فدراسیون‌ها باشیم.

کد خبر 6164260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha