حماس:

نتانیاهو مسئول شکست مذاکرات صلح است

نتانیاهو مسئول شکست مذاکرات صلح است

حسام بدران نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به سنگ اندازی در مسیر مذاکرات صلح متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و سایر اعضای افراطی کابینه رژیم صهیونیستی با درخواست‌ها و پیش شرط‌های غیرمنطقی خود در حال سنگ اندازی در مسیر توافق با حماس برای تبادل اسرا هستند.

بر این اساس، حسام بدران، یکی از مقامات ارشد حماس امروز اعلام کرد: شواهد کاملاً برای تمامی طرف‌های درگیر در مذاکرات صلح آشکار شده است که شخص بنیامین نتانیاهو مسئول اختلال و شکست در مذاکرات جاری و گفتگوهای گذشته برای رسیدن به یک توافق است. سایر اعضای کابینه وی نیز در این زمینه مقصر هستند.

بدران تاکید کرد: کاخ سفید اکنون رویکردی سازنده را در پیش گرفته است اما نتانیاهو هیچ موضع مثبتی که بتواند به یک راهکار منجر شود نشان نداده است.

این مقام ارشد حماس خاطر نشان کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال مقصر جلوه دادن حماس در شکست مذاکرات است اما میانجیگران از جمله آمریکا به خوبی می‌دانند این نتانیاهو است که مانع از رسیدن به هر توافقی است.

نتانیاهو پیش از این اعلام کرده بود هر توافق با حماس موقت بوده و نباید مانع از ادامه جنگ در غزه به منظور رسیدن تل آویو به اهدافش شود.

اهداف ۳ گانه تل آویو از آغاز جنگ غزه نابودی حماس، آزادی اسرا، و در نهایت تبدیل این باریکه به مکانی که دیگر تهدیدی برای صهیونیست‌ها نباشد، بود.

کد خبر 6164353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha