۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۹:۲۹

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان:

فراخوان مشارکت در محدوده گردشگری تالاب زریوار مریوان منتشر شد

فراخوان مشارکت در محدوده گردشگری تالاب زریوار مریوان منتشر شد

سنندج_مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: اجرای طرح مدیریت پناهگاه حیات وحش و تالاب بین المللی زریوار در محدوده گردشگری و تفریحی آن به فراخوان سرمایه گذاری گذاشته شد.

اقبال حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سرمایه گذاری در محدوده گردشگری ۱۵ هکتاری تالاب زریوار مریوان برای متقاضیان برای اولین بار و با هدف جلب مشارکت مردمی تحقق مطالبات دوستدارن محیط زیست و در راستای طرح جامع و مدیریت زیست بومی تالاب و استفاده از توانمندی این سرمایه بی بدیل و حفاظت بیشتر و جذب توریست و گردشگری داخلی و خارجی به فراخوان گذاشته شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: با هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت محیط زیست دریایی و تالاب‌ها مشارکت در اجرای طرح مدیریت پناهگاه حیات وحش و تالاب بین المللی زریوار در محدوده گردشگری و تفریحی آن به فراخوان سرمایه گذاری گذاشته شد.

وی افزود: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان به نشانی https://kordestan.doe.ir مراجعه نمایند.

فراخوان مشارکت در محدوده گردشگری تالاب زریوار مریوان منتشر شد

حمیدی بیان کرد: همچنین جهت ثبت نام تا پایان وقت اداری ۲۵ تیرماه مستندات خود را به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( www.SETADIRAN.COM) درج کنند.

گفتنی است؛ مریوان، با کوه‌ها و دشت‌های سرسبز و زنده‌اش، انگشتری است که به نگین دریاچه زریوار مزین شده و تالاب زریوار مریوان به عنوان یکی از زیباترین تالاب‌های ایران و مهمترین ظرفیت گردشگری کردستان هرساله پذیرای مسافران بی‌شماری است.

کد خبر 6164369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha