۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۷:۵۷

رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

همه آزادگان عالم با تاسی از سیدالشهدا(ع) مسیر را ادامه می‌دهند

همه آزادگان عالم با تاسی از سیدالشهدا(ع) مسیر را ادامه می‌دهند

بندرگز- رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز همه آزادگان عالم زیر خیمه سید الشهدا جمع شده اند و با تاسی و الگو برداری از وجود سید الشهدا و یارانشان مسیر را ادامه می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی، شامگاه پنجشنبه در دیدار با هیأت یا حسین بندرگز اظهار کرد: همان گونه که شهید حاج قاسم فرمودند ما ملت امام حسینیم و این در مراسم‌های سیدالشهدا نمایان است.

وی افزود: با همت جوانان و دلسوزان شهرستان بندرگز مراسم‌ و دسته روی های مختلفی در حال برگزاری است که چهره شهر را متفاوت کرده است و این موضوع بسیار قابل اهمیت است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه محرم فصل عاشقی است، گفت: ماه محرم ماه عاشق پیشگی و مجالی برای ابراز ارادت به معشوق ثابت قدم یعنی سید الشهدا است.

وی گفت: امام حسین (ع) در مقابل باطل هیچگاه کوتاه نیامد و سر خم نکرد، در این مسیر حاضر شد هزینه‌های فراوانی بپردازد و کار را به عاشورا و کربلا رساند.

قمی اظهار کرد: امروز همه آزادگان عالم زیر خیمه سید الشهدا جمع شده اند و با تاسی و الگو برداری از وجود سید الشهدا و یارانشان مسیر را ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) می‌توانست به تنهایی و یا فقط با مردان به مصاف یزیدیان عالم برود اما این همراهی دختران و بانوان کاروان سید الشهدا و ایستادن آنها پای حق و حقیقت بسیار جلوه گر است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در زمان حیات سیدالشهدا هم اهتمام به خانواده و هم بی باکی و نترسیدن امام را شاهد هستیم و می‌بینیم تا آخرین لحظه پای حق ایستادند.

وی یادآور شد: افرادی که امروز در این شهر پای کار سیدالشهدا ایستاده اند پای حق هم می‌ایستند و هیچ ترسی ندارند که برای حق هزینه پرداخت کنند.

کد خبر 6164374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha