۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸

عباس محبوب مطرح کرد؛

بازیگری که برای اولین بار به حرم امام حسین (ع) رسید/ توسل نجاتبخش

بازیگری که برای اولین بار به حرم امام حسین (ع) رسید/ توسل نجاتبخش

عباس محبوب بازیگر رادیو و تلویزیون با اشاره به اولین حضورش در کربلا و بین الحرمین از ماجرای چگونگی تولدش خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محبوب با حضور در برنامه «سدره» شبکه تهران که از کربلا پخش می‌شود درباره حضورش در جوار حرم امام حسین (ع) بیان کرد: من اولین باری است که این افتخار نصیبم شده که هم نجف و هم کربلا بیایم و نمی دانم چطور باید حسم را بیان کنم.

وی اضافه کرد: سال گذشته در ایام اربعین همینطور که تلویزیون تماشا می‌کردم، برخی از دوستانم را در تصویر دیدم. خاطرم هست در دلم آمد و گفتم کاش من هم آنجا بودم و بعد این حس از دلم گذشت تا اینکه چند روز پیش دوستان شما لطف کردند و پرسیدند می‌خواهی به کربلا بروی؟ و تا زمانی که به بین الحرمین نرسیدم، همچنان باورم نمی‌شد که به اینجا آمده‌ام.

این بازیگر رادیو و تلویزیون درباره اشتیاقش به کربلا عنوان کرد: وقتی پدر و مادرم با هم ازدواج کردند تا چند سالی صاحب فرزند نمی‌شدند و بعد پدرم به کربلا می‌آید و به حضرت عباس (ع) متوسل می‌شود و از ایشان می‌خواهد تا خداوند به او فرزند دهد.

محبوب یادآور شد: هنوز هم حس می‌کنم، خواب می بی نم که اینجا هستم. آرزویم این است که هرکسی نیت و علاقه حضور در کربلا را دارد، بتواند به این آرزو برسد.

وی با اشاره به اراداتش نسبت به امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) بیان کرد: من چندین بار خطراتی را پشت سر گذاشتم، یکی از آنها سال ۱۳۵۰ بود که در دریا خیلی جلو رفتم، زمانی که می‌خواستم به عقب برگردم، پایم گرفت و داشتم غرق می‌شدم. همان زمان حضرت عباس (ع) و امام حسین (ع) را صدا کردم و فقط خواستم به پدر و مادرم صبر بدهد. آن زمان عمر دوباره ای که به دست آوردم از این بزرگواران بود و آن صدا کردن خیلی تأثیر داشت و خدا مرا نجات داد.

این بازیگر خطاب به مردم گفت که اگر از ته دل به این عزیزان توسل کنید یقیناً ناامید نمی‌شوید.

کد خبر 6164505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha