۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴

امام جمعه قم:

شمر امروز را باید به درستی بشناسیم

شمر امروز را باید به درستی بشناسیم

قم- امام جمعه قم گفت: شمر امروز را باید به درستی شناخت که نتانیاهو است و برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی نیز که در کشتن کودکان فلسطین دست دارند در جایگاه عمرسعد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ایران بار دیگر در این عرصه حماسه ساز شدند و همه سلایق در کنار یکدیگر پای صندوق آرا آمدند تا رئیس جمهور را برگزینند.

امام جمعه قم گفت: برگزاری انتخابات عزتمندانه و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، بر دلبستگی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و تداوم پیشرفت و آبادانی کشور و لبیک به رهبر معظم انقلاب مهر تأییدی زد.

آیت الله سعیدی با تبریک به رئیس جمهور منتخب گفت: امیدواریم که رئیس جمهور منتخب در حل مشکلات کشور از جمله تورم، گرانی، تقویت پول ملی و بهبود وضعیت معیشت موفق باشد و در این راستا همه قوا و دستگاه‌ها باید برای تحقق وعده‌ها به رئیس جمهور منتخب کمک کنند.

امام جمعه قم در ادامه با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: تاسوعا و عاشورا منحصر به یک زمان و مکان خاص نیست و این ایام فرصت بی نظیری در راستای بصیرت افزایی، جهاد تبیین و شناخت درست دوست از دشمن است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه در صحرای کربلا حماسه آفریده شد افزود: حاکمان و مردم در واقعه عاشورا فاجعه آفریدند که علت اصلی آن ترک امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی بیان کرد: امروز باید به فرموده شهید مطهری شمر زمان را به درستی بشناسیم و شعار امروز ما باید دفاع از فلسطین باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: شمر امروز نتانیاهو است و برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی نیز که در کشتن کودکان فلسطین دست دارند و در جایگاه عمرسعد هستند.

کد خبر 6164818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha