۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۰

امام جمعه گرگان:

رییس جمهور با استفاده از نیروهای توانمند مشکلات کشور را حل کند

رییس جمهور با استفاده از نیروهای توانمند مشکلات کشور را حل کند

گرگان- امام جمعه گرگان گفت: رییس جمهور با استفاده از نیروهای توانمند، کاردان، شجاع، دلسوز و مخلص مشکلات کشور را حل می کند و همه باید امیدوار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عبادی سیاسی در گرگان با تشکر از حضور ۵۰ درصدی مردم در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری، اظهار کرد: در سراسر کشور مشارکت خوب و شایسته ای انجام شد و این بسیار امر خوشحال کننده‌ای بود.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه خیلی‌ها تلاش می‌کردند انتخابات را تحریم کنند و مردم را از شرکت باز بدارند و شرکت مردم را ضعیف کنند، افزود: اما نتوانستند و موفق نشدند و شرکت بسیار خوبی انجام شد و در استان ما حدود ۵۸ درصد بوده است.

وی ادامه داد: مردم وظیفه خود را با شرکت در انتخابات نشان دادند و پیروز این میدان مردم هستند و این مردم بودند که خودشان را به دنیا نشان دادند که با وجود مشکلات با انقلابشان هستند.

نورمفیدی اظهار کرد: رئیس جمهور محترم آنچه را که بر عهده گرفته و آنچه را که در پیام‌هایش و مناظرانش مطرح کرد بتواند آن مسائل و به خصوص مسائل اقتصادی مردم را پیگیری کند و انجام دهد.

وی با اشاره به شرایط کشور، به رئیس جمهور منتخب توصیه کرد: اگر بخواهد مشکلات کشور حل شود باید همدلی یکدلی و هماهنگی به وجود بیاید و باید مسائل جناحی و باندبازی‌ها کنار برود و همه اهل هر جناح، حزب و گروهی که هستند باید به فکر پیشرفت کشور باشند و مشکلاتش حل شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه حل مشکلات بجز همدلی همه با همدیگر محقق نمی‌شود، گفت: رئیس جمهور می‌تواند یک مسیری را اتخاذ کند و از همه جناح‌ها، گروه‌ها و شایستگان و کسانی که می‌توانند مسئولیتی را که برعهده می‌گیرند به نحو احسن انجام دهند، استفاده کند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور باید از افرادی که کاربلد، توانمند و شجاع هستند و به فکر منافع شخصی و گروهی نیستند و دلشان برای پیشرفت و حل مشکلات کشور و برای این مردم بسوزد، بهره بگیرد.

نورمفیدی افزود: امیدواریم رئیس جمهور با استفاده از نیروهای توانمند، کاردان، شجاع، دلسوز و مخلص مشکلات کشور را حل می‌کند و همه باید امیدوار باشند.

وی با اشاره به اینکه این مسائل حل شدنی است، اظهار کرد: کشور ما در زمینه‌های دیگر پیشرفت‌های حسابی کرده اما مهمتر از این پیشرفت‌ها، سرمایه اجتماعی و همراهی مردم است و مردم هم به عنوان مهمترین قدرت نظام همراه این نظام باشند.

امام جمعه گرگان گفت: باید بحث‌ها کنار برود و همه به فکر پیشرفت کشور و حل مشکلات و به فکر این مردم باشند.

وی با اشاره به قضایای غزه، افزود: مردم مظلوم فلسطین زیر شدیدترین جنایات رژیم صهیونیستی و پشتیبانی آمریکا قرار دارند و هر جنایتی که تصور نمی‌شود را انجام دادند.

نورمفیدی گفت: این مقاومت مردم مظلوم غزه و فلسطین در منطقه و حتی در بیرون در مسائل جهانی و بین المللی هم اثرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به مقاومت چندین ساله انصارالله و مردم یمن، افزود: این مردم چند سال تحت فشارهای مختلف قرار دارند، امروز انصارالله یمن و نیروهای نظامی و ارتشی یمن به جایی رسیده‌اند که خواب راحت را از اسرائیل، آمریکا و انگلیس گرفته‌اند.

امام جمعه گرگان با اشاره به شرکت سرپرست ریاست جمهوری در جلسه سازمان همکاری‌های شانگهای در ۱۳ و ۱۴ تیر ماه، گفت: آمریکا می‌خواهد خودش کدخدا و قیم همه عالم باشد اما این سازمان‌هایی که در حال به وجود آمدن هستند باعث می‌شود تا آنها احساس بی کسی کنند.

کد خبر 6164841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha