۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۳

امام جمعه پارسیان:

همه خانواده‌ها و ادارات نسبت به صرفه جویی در مصرف برق اقدام کنند

همه خانواده‌ها و ادارات نسبت به صرفه جویی در مصرف برق اقدام کنند

بندرعباس- امام جمعه پارسیان گفت:ضروری است برای پیشگیری از قطعی برق و نیفتادن در اسراف و تبذیر که حرام الهی است همه خانواده‌ها و ادارات نسبت به صرفه جویی در مصرف برق اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارسیان اظهار کرد: در تفسیر آیه ۳۲ سوره حج، مجالس عزای حسینی نمونه کاملی از شعائر الله است که در آن مردم به یاد خدا می‌افتند، به اصلاح نفس می‌پردازند و ولایت و امامت که روح حاکم بر همه دیگر شعائر است تبلیغ و تبیین می‌شود.

وی سالروز تأسیس شورای نگهبان را گرامی داشت و ضمن خدا قوت به افرادی که در دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان فعالیت می‌کنند آن شورا را نگهبان و امین نظام اسلامی شمرد.

رئیس شورای فرهنگ عموم شهرستان پارسیان به مقام اسرا و مفقودین ادای احترام کرد و ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام به نقش بی‌بدیل ایشان در حفظ و تقویت مکتب اهل بیت در سال‌های سخت بعد از عاشورا اشاره کرد و از مردم خواست صحیفه سجادیه که به زبور آل محمد معروف است در مساجد و منازل خوانده شود و از این گنج بی‌پایان بیشتر استفاده نمایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا به گرمای هوا و بالا رفتن مصرف برق اشاره نمود و گفت: ضروری است برای پیشگیری از قطعی برق و نیفتادن در اسراف و تبذیر که حرام الهی است همه خانواده‌ها و ادارات نسبت به صرفه‌ جوی در مصرف برق و خاموش کردن کولرهای اضافی اقدام کنند.

وی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ضمن گرامی‌داشت یاد شهید جمهور آیت الله رئیسی گفت: حدود ۵۵ میلیون رأی در دو جمعه پیاپی رأی به نظام اسلامی و رأی به ولایت فقیه بود و برنده اصلی انتخابات مردم شریف هستند. ایرانیان یک بار دیگر مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشاندند.

وی در پایان افزود: برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت داریم، امیدوارم با عمل کردن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب استفاده از تجارب و اندیشه‌های دلسوزان نظام در مسیر خدمت خالصانه به مردم گام بردارند.

کد خبر 6164842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha