واکنش عزت الرشق به کارشکنی نتانیاهو در مسیر مذاکرات آتش بس

واکنش عزت الرشق به کارشکنی نتانیاهو در مسیر مذاکرات آتش بس

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به کارشکنی های نتانیاهو در مسیر توافق آتش بس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به کارشکنی های نتانیاهو در مسیر توافق آتش بس واکنش نشان داد.

وی تاکید کرد: تلاش‌های گسترده و بی‌وقفه نتانیاهو برای افزودن بندها و موضوعات جدید به طرح پیشنهادی واسطه‌ها برای آتش‌بس و مبادله اسرا، ثابت می‌کند که او همچنان در حال طفره رفتن و تعلل و تلاش برای یافتن راهی جهت به شکست کشاندن مذاکرات و ممانعت از دستیابی به توافق است.

در حالی که پس از موافقت حماس با طرح پیشنهادی واسطه‌ها برای آتش‌بس و مبادله اسرا مذاکرات مجدداً ازسرگرفته شده، منابع عبری زبان از سنگ‌اندازی مجدد نتانیاهو در این مسیر خبر داده‌اند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام صهیونیست اعلام کرد که نتانیاهو بندهایی به طرح پیشنهادی واسطه‌ها اضافه کرده که ممکن است مجدداً مذاکرات را به بن‌بست بکشاند.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد نتانیاهو بر ماندن نیروهای ارتش در محور فیلادلفیا اصرار دارد و این را به اطلاع هیئت مذاکره کننده این رژیم و کابینه هم رسانده است.

قبل از این نیز برخی مقامات صهیونیست اذعان کرده بودند که نتانیاهو چند مرتبه در لحظات پایانی مذاکرات آن را به بن‌بست کشانده و مانع رسیدن به توافق شده است.

نتانیاهو می‌داند که پایان جنگ در غزه به معنای پایان نخست وزیری و ماندن او در قدرت خواهد بود برای همین همه تلاش خود را بکار می‌گیرد تا از دستیابی به توافق مبادله اسرا و آتش‌بس در غزه ممانعت کند.

کد خبر 6164892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha