۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۴

مخازن نفت روسیه در حملات پهپادی اوکراین سوخت

مخازن نفت روسیه در حملات پهپادی اوکراین سوخت

در حمله پهپادی ارتش اوکراین به منطقه روستوف روسیه، مخازن نفت این منطقه دچار آتش‌سوزی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «واسیلی گولوبِف» فرماندار منطقه روستوف اعلام کرد که در پی حمله پهپادی ارتش اوکراین، مخازن نفت این منطقه دچار آتش‌سوزی شده است.

به گفته گولوبِف «داده‌های اولیه نشان می‌دهد که این حادثه هیچ زخمی و کشته‌ای در پی نداشته است.»

مقامات محلی در منطقه کورسک روسیه اعلام کردند که سامانه‌های پدافند هوایی نیروهای مسلح این کشور امروز جمعه یک پهپاد مهاجم اوکراینی را در آسمان این منطقه رهگیری و منهدم کردند.

در روزهای پیش نیز «ویاچسلاو گلادکوف» فرماندار منطقه بلگورود اعلام کرد که در نتیجه گلوله‌باران یک ساختمان مسکونی در این منطقه چند غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6165263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      3 0
      ایران و روسیه با دلار زدایی بین خود که انجام دادند ، آمریکا با پهپاد خود در اکراین به مخازن نفت روسیه حمله کرد و مثل روز روشن است که کار خود آمریکاست . چون تنها سلطه باقی مانده از آمریکا ( دلار ) است .
    • ایرانی ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      0 1
      خاک بر سر زلنسکی ترسو. بزن تمام میدان های گازی و نفتی و پالایشگاهها و لوله های انتقال انرژی و تاسیسات آب و برق پوتین جنایتکار را نابود کن تا بفهمه جنایت علیه بشریت چه تاوانی دارد. پوتین هیچ غلطی نمیتونه بکنه.