رسانه‌های رژیم صهیونیستی:

پنج بمب سنگین روی المواصی ریخته شد

پنج بمب سنگین روی المواصی ریخته شد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که ارتش این رژیم ۵ بمب سنگین را روی سر فلسطینیان در المواصی ریخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به المواصی به وسیله ۵ بمب سنگین انجام شده است که برخی از آن‌ها سنگرشکن و ضدسنگرهای زیرزمینی بوده‌اند.

این منابع تصریح کردند که بمباران المواصی با بمب‌های پیشرفته آمریکایی JDAM انجام شده که پیشتر واشنگتن اعلام کرده بود ارسال آن‌ها به تل‌آویو را تعلیق کرده است.

کمی پیش‌تر نیز سامی ابوزهری، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفت‌وگو با رویترز تاکید کرد که ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه در حمله امروز به خان یونس «محمد ضیف» فرمانده کل گردان‌های قسام هدف قرار گرفته، کذب محض و کاملاً بی اساس است.

گفتنی است ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی ساعاتی پیش چادرهای آوارگان فلسطینی را در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داد و جنایت هولناکی را مرتکب شد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ۷۹ فلسطینی در جنایت اشغالگران صهیونیست در منطقه المواصی در خان یونس به شهادت رسیده و ۲۸۹ نفر نیز زخمی شدند.

کد خبر 6166061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      0 0
      اللهم عجل لولیک الفرج چرا باید وایسیم و بهشون نگاه کنیم. اگر مرکز نظامی زدند، باید مرکز نظامی رو بزنیم. چرا اونا حق دارند و به خودشون اجازه میدن که اماکن مسکونی و چادرها و اقامتگاه های غیر نظامی رو میزنند. چشم در برابر چشم.
    • علی ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      0 0
      گروه مقاومت باید بیانیه ای صادر کنه و بگه که از حالا به بعد همه جای اسرائیل از نظر ما مکان جنگی هست.‌چرا که تک تک شهروندان اسرائیلی علیه مردم فلسطین مجهز هستند و اسلحه دارند و باید مثل خودتون شلوغ ترین مکانها رو باید موشک باران کنیم تا دیگه جرأت نکنند به اماکن مسکونی حمله کنند.
    • مهر آب *. ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      0 0
      دنیا از افتخار انسان نبودنتان وهمچنین کوروکر شدنتان ذلت وخواری بکشید..ای اعراب جاهل خلیج همیشه فارس شرمتان باد. بلند بشوید..یا خدا بگوئید.. ۹ماه از کشتار زنان و کودکان غزه وحماس میگذرد..
    • حمید ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      0 0
      به کدامین گناه مردم غزه را تیکه تیکه میکنید مرگ بر آمریکا که حامی رژیم صهیونیستی آدمکش است
    • یونس IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      0 0
      خبرخوش وخوب بمب باران سنگین رژیم جعلی وسفاک باچراغ سبزجنایتکارانی چون آمریکا وروباه پیرومکار(انگلیس)ومتحدان خدانشناسان برسرالمواصی واوردگاه خان یونس،بگذارسران دادگاهلاهه وسازمان بین الملل ببینندوخوشحال شوند.
    • جلال سرخوندی ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      3 2
      چرا یک پهپاد یا یک موشک! به کشتی های ترکیه، که نیازمندی های اسرائیل را به سرزمین های اشغالی انتقال می دهند، برخورد نمی کند!!؟؟؟؟
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      3 0
      ارتش های عزادار جهان اسلام باید برای مردم فلسطین کار اساسی و کلیدی نمایند چرا باید رژیم صهیو نیستی بمب های هزار تنی بر سر چادر های اوره گا ن مردم مظلوم کودکان زنان و سالمندان فلسطینی بریزد و همه مردم فلسطین را قتل وعام ونسل کشی نماید مگر این رژیم صهیو نیستی کیست که به خود اجازه می دهد هر جنایتی کند
    • ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      0 0
      خدایاعدالتت کو؟هرظالمی دست زورش به مظلوم میرسه توهم سکوت کردی.سکوتت حرف قشنگی نیست به والله
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      0 0
      اینکه رژیم سفاک صهیونیستی فکر کند که قویست !و هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را ندارد ! یک تفکر کاملا اشتباه ،نابخردانه و جهالت و رویایی بس دور دست است ! بدبخت تر و ضعیف تر و ترسوتر و بیچاره تر و ذلیل تر از این رژیم نمونه اش در دنیا پیدا نمیشود ! دوعامل باعث شده که چنین هار شود ! اول خیانت اعراب دوم غ
    • رضا IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      0 0
      غرب وحشی از یه حیوان وحشی تر از خودش حمایت میکنه
    • سعید ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      0 0
      خدا خودش به داد این مردم مظلوم بی دفاع برسه .مرگ بر اسرائیل
    • محمد ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      0 0
      روزی برسه که به گوش جهانیان برسه که اسراییل با خاک یکسان شده