۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۴

مدیر کل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد؛

تکمیل حدود هزار و ۹۵۰ پروژه ورزشی در دولت سیزدهم

تکمیل حدود هزار و ۹۵۰ پروژه ورزشی در دولت سیزدهم

بیرجند-مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: هزار و ۹۵۰ پروژه ورزشی در دولت سیزدهم تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول منعم امروز شنبه در سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی از پایگاه قهرمانی و اجرای طرح استعدادیابی ورزشی دختران و پسران در پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی شهید سرحدی بیرجند بازدید و به خبرنگاران با بیان اینکه دولت سیزدهم در بخش‌های ورزشی و زیرساختی و عمرانی اقدامات مؤثری انجام داده است، گفت: تحقق واگذاری ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال بعد از ۴۰ سال یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در حوزه ورزش است.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح استعدادیابی دنبال کشف استعدادها به معنای واقعی و شایسته آن هستیم که باید این موضوع در اجرای طرح استعدادیابی ورزشی در اولویت قرار گیرید.

به گفته وی در پایگاه استعدادیابی، آموزش مربیان و ورزشکاران با توجه به علم تغذیه، علم تمرین، علم روانشناسی و علم ریکاوری در رشته‌های مختلف ورزشی برای بانوان و آقایان انجام می‌شود.

منعم با اشاره به اجرای طرح آمایش سرزمین که امید و آرزوی همه جامعه ورزشی است، افزود: بعد از سال‌ها زمینه اجرای آن فراهم شده و این طرح مراحل پایانی خود را طی می‌کند که با اجرای آن عدالت‌محوری را در ورزش و توسعه زیرساخت‌ها و توزیع اعتبارات و منابع خواهیم داشت.

مدیر کل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه ورزشی در مناطق محروم و کم‌برخوردار در دولت سیزدهم مورد توجه واقع شد و توزیع اعتبارات به‌خوبی در این مناطق عملی شده است.

منعم توجه به بازنشستگان و پرسنل وزارت ورزش و جوانان، توجه به قهرمانان ورزشی و حمایت از آنها از دیگر اقدامات دولت سیزدهم است که امیدواریم در ادامه این مسیر بتوانیم شاهد رشد و پیشبرد ورزش در همه ابعاد باشیم.

به گفته وی تلاش دولت سیزدهم در توجه به مناطق محروم و توزیع عادلانه امکانات ورزشی بوده است که در این راستا هزار و ۹۵۰ پروژه که بیشتر آنها در مناطق کم‌برخوردار بود به بهره برداری رسید که این موضوع نشانگر توجه دولت به همه مناطق کشور است و خراسان جنوبی هم در دولت سیزدهم مورد توجه جدی قرار گرفته است.

کد خبر 6166092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha