۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۳

مدیر زراعت جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد؛

اجرای ۱۰۰ درصدی طرح کشت محصولات زراعی طرح جهش تولید در قزوین

اجرای ۱۰۰ درصدی طرح کشت محصولات زراعی طرح جهش تولید در قزوین

قزوین- مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۰۰ درصد برنامه ابلاغی کشت محصولات زراعی طرح جهش تولید در دیمزارهای قزوین اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جلیلوند اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ درصد سطح برنامه ابلاغی کشت محصولات زراعی طرح جهش تولید در دیمزارهای استان انجام شده است.

وی افزود: براساس برنامه ابلاغی کشت برای سال زراعی جاری ۱۲۰ هزار هکتار در این طرح برای استان تعیین شده که تاکنون ۱۲۲ هزار و ۷۳۸ هکتار یعنی بیشتر از برنامه ابلاغی کشت انجام شده است.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: در این طرح ۱۰ محصول زراعی گندم، جو، نخود، عدس، گیاهان علوفه ای، گیاهان روغنی و گیاهان دارویی به زیرکشت رفته است.

جلیلوند یادآور شد: این طرح در شش شهرستان و ۴۳۱ روستای استان در حال اجرا است و چهار هزار و ۲۷۵ کشاورز طرف قرارداد تولید در طرح جهش تولید در دیمزارها هستند.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین تاکنون ۱۸۸ برنامه آموزشی ترویجی برای کشاورزان برگزار که چهار هزار و ۶۷۲ نفر روز در این برنامه ها حضور داشته اند و به ۱۱ هزار و ۷۵۲ نفر روز نیز آموزشهای انفرادی داده شده است.

کد خبر 6166152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha