۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۹

رییس هیات فوتبال کردستان:

فوتبال کردستان به دلیل برگزار نشدن انتخابات بلاتکلیف است

فوتبال کردستان به دلیل برگزار نشدن انتخابات بلاتکلیف است

سنندج_رییس هیأت فوتبال کردستان گفت: فوتبال کردستان به دلیل برگزار نشدن انتخابات مجمع انتخاباتی در ورزش و جوانان بلاتکلیف است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رحمانی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۲ ماه است که فرایند انتخابات رئیس جدید هیأت فوتبال استان به تعویق افتاده و تاکنون انتخابات این هیأت برگزار نشده است.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات رئیس جدید هیأت فوتبال استان ۲ نفر به عنوان کاندیدای هیأت انتخاب شدند اما یکی از کاندیداها انصراف داد و اکنون شرایط برگزاری انتخابات رئیس هیأت مهیا نیست.

وی اعلام کرد: بنده شخصاً به عنوان کاندیدا در این انتخابات ثبت نام کردم اما به دلایل نامعلوم رد صلاحیت شدم و علیرغم پیگیری هنوز از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان پاسخی دریافت نکرده‌ام.

رئیس هیأت فوتبال کردستان تعیین انتخابات و معرفی رئیس جدید هیأت را مطالبه جدی جامعه ورزشی، پیشکسوتان و دوستداران این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: طولانی شدن پروسه انتخابات مشکلاتی برای ورزش فوتبال استان ایجاد کرده است و آسیب‌های جدی به این رشته وارد می‌کند.

رحمانی با اشاره به اینکه انتخابات مجدد هیأت فوتبال سه ماه دیگر برگزار می‌شود، یادآورشد: اکنون که زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان است اما تاکنون مجوزی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان برای برگزاری مسابقات صادر نشده و اگر در این سه ماه مسابقات برگزار نشود فوتبال استان با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

وی اضافه کرد: مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان ۲۴ عضو دارد، تاکید کرد: تا زمانی که انتخابات برگزار نشده رئیس هیأت طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال تا زمان مشخص شدن رئیس جدید می‌تواند به کار خود ادامه دهد.

رئیس هیأت فوتبال کردستان عملکرد هیأت فوتبال را در هشت سال گذشته مطلوب اعلام کرد و گفت: در این مدت هیأت فوتبال جزو استان‌های برتر بوده و علیرغم کمبود امکانات سخت افزاری بسیاری از تیم‌ها در رده برتر کشوری قرار گرفته‌اند.

رضا رحمانی، صعود تیم فوتسال به لیگ برتر کشوری و تیم کانی و لیگ برتر بانوان در رده تیم‌های برتر کشوری را از افتخارات ورزشکاران استان بیان کرد و افزود: تاکنون از این تیم‌ها حمایت مالی نشده است.

وی با اشاره به اینکه فوتبال استان، تمام استادیوم‌ها و باشگاه‌ها به دلیل نبود اسپانسر با مشکلات مالی مواجه‌اند، تصریح کرد: فوتبال استان نیازمند حمایت مالی سرمایه گذاران و معادن است.
به گفته رئیس هیأت فوتبال کردستان، هیأت فوتبال استان چندین سال است که چمن در اختیار ندارد و باشگاه موظف است چمن هیأت فوتبال را معرفی کند.

رحمانی انتقاد سازنده و منصفانه رسانه‌ها را در توسعه و پیشرفت فوتبال استان تأثیرگذار دانست و خواستار انتقاد منصفانه رسانه‌ها از ورزش استان شد.

کد خبر 6166177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha