۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۰:۵۳

نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد؛

لزوم تسریع در روند راه اندازی بیمارستان قائم(عج) رشت

لزوم تسریع در روند راه اندازی بیمارستان قائم(عج) رشت

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم تسریع در روند راه اندازی بیمارستان قائم(عج) رشت پس از حریق تاکید کرد و گفت: سازمان‌ها هماهنگی‌های کامل و تمهیدات ضروری در این خصوص را اتخاذ کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله رسول فلاحتی در بازدید از بیمارستان بین المللی قائم (عج) با بیان اینکه هرزگاهی بروز برخی حوادث و سوانح، خسارات فراوانی به انسان وارد می‌کند، اظهار کرد: در شب حادثه، نجات و انتقال به موقع بیماران به ویژه نوزادان حین آتش‌سوزی، جای بسی شکرگزاری دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت سامان دهی بعد از بروز بحران، افزود: باید سازمان‌های مختلف هماهنگی‌های کامل و تمهیدات ضروری را اتخاذ کنند که از جمله اطلاع رسانی در شرایط بحران که امکان ارائه تصمیمات مدیریتی و انتقال آن به شهروندان فراهم شود.

وی با قدردانی از سطح صبوری مردم فهیم گیلان در این حادثه، تصریح کرد: مهمترین جز در هر برنامه حادثه، کنترل و مدیریت بحران، حفظ خونسردی و آرامش است چرا که کوچک‌ترین خانه از جدول مدیریت بحران می‌باشد.

امام جمعه رشت تاکید کرد: مدیران ارشد به ویژه مراکز درمانی و بیمارستانها باید به تمام بخش‌های مجموعه خود توجه کنند و قبل از وقوع حوادث از آمادگی لازم و کافی برخوردار باشند و به هنگام رویارویی با بحران‌ها پاسخگویی سریع حادثه را تضمین نمایند.

وی در این راستا از دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواستار راه اندازی سریع و مجدد بیمارستان قائم (عج)، پس از حادثه آتش سوزی در رشت شد و افزود: طی بازدیدی که از بیمارستان به عمل آمد بسیاری از قسمت‌های بیمارستان سالم مانده و الحمدلله خسارتی ندیده است و انتظار می‌رود قسمت‌های آسیب دیده سریعاً بازسازی شود.

آیت الله فلاحتی به سانحه حریق در شهرک توریستی امامزاده ابراهیم (ع)، در شفت اشاره کرد و گفت: در حادثه حریق امامزاده ابراهیم هم همه فکر می‌کردند که کل شهرک سوخته و مردم دیگر به آنجا نمی‌رفتند و بخش‌های سالم در حال ضرر دهی بود؛ اما با یک اطلاع رسانی درست به شهروندان دوباره مسافران به آن منطقه سفر می‌کنند.

گفتنی است؛ آتش سوزی در بیمارستان قائم (عج) رشت، در ساعت ساعت ۱:۱۵ دقیقه بامداد، ۲۹ خرداد به مرکز فرماندهی آتش نشانی این شهر گزارش شد؛ که در همین راستا نیروهای عملیاتی، امداد و نجات و واکنش سریع به محل حادثه اعزام شده و برای نجات جان بیماران وارد عمل شدند.

کد خبر 6166198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha