۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۸:۳۶

رییس شورای شهر شهرکرد خبر داد؛

عدم همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی جهت حل بحران آب فضای سبز شهرکرد

عدم همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی جهت حل بحران آب فضای سبز شهرکرد

شهرکرد-رییس شورای شهر شهرکرد گفت: مهم‌ترین مشکل حال حاضر مدیریت‌شهری مرکز استان عدم همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی برای حل بحران آب فضای‌سبز است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حیدری صبح یک شنبه در دیدار با بازرس کل چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه شورای شهر و سازمان بازرسی فعالیت مشابه یکدیگر دارند، افزود: در شورای اسلامی شهرکرد هر هفت نفر اعضا در دوره ششم با همدلی و اتحادی که وجود دارد فعالیت نظارتی خود را انجام می‌دهیم تا شیرینی آن نیز برای مردم احساس شده و انجام کارها به صورت قانونی و درست رضایت‌مندی مردم را در بر داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: با توجه به تعامل خوبی که بین سازمان بازرسی و مدیریت‌شهری وجود داشته و دارد مواردی که باعث بروز مشکلاتی شده بود رفع شد.

وی با اشاره به اینکه در صورت اعلام مشکلات به شورای اسلامی شهر می‌توانیم جهت رفع این مشکلات همکاری داشته باشیم، اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل حال حاضر مدیریت‌شهری مرکز استان عدم همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل کمربندی‌ها و به ویژه بحران آب فضای‌سبز است که باید برای حل معضل کم آبی تمهیدات ویژه‌ای توسط مسئولان استانی با تعامل و همکاری با شهرداری شهرکرد اندیشیده شده و در اولویت مدیران آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای باشد.

حیدری گفت: تمام تلاش خود را جهت اجرای کامل قانون به کار گرفته و کمال همکاری را با سازمان بازرسی خواهیم داشت و تقاضا داریم موارد مورد نظر این سازمان کماکان به شورای شهر اطلاع داده شود تا طبق قانون اجرایی شود.

کد خبر 6166276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha