۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۶

رونمایی از طرح شهروند-سقا؛

کمتر آب بریزید جایزه بگیرید

کمتر آب بریزید جایزه بگیرید

اصفهان- طرح شهروند سقا در آبفای اصفهان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اکبریان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان صبح یکشنبه در آئین رونمایی از پوستر طرح شهروند سقا اظهار داشت: برنامه‌های متعدد فرهنگی و آموزشی در زمینه اطلاع رسانی و مدیریت مصرف بهینه آب در تابستان سال جاری اجرا شد و بسیاری از مردم در راستای مسؤولیت اجتماعی، ضمن مدیریت مصرف بهینه آب در کنار مجموعه آبفا نقشی اثر گذار و ماندگار در سقایی و خدمت به آحاد جامعه ایفا کردند.

وی ادامه داد: در طرح شهروند سقا نیز بنا داریم با اهدای جوایزی ارزنده از مشترکینی که بیشترین همکاری را در زمینه مدیریت مصرف آب با ما داشته‌اند تقدیر کنیم.

کمتر آب بریزید جایزه بگیرید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم گرمای هوا در روزهای اخیر، همه همشهریان عزیز با صرفه جویی در مصرف آب در این ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و حضرت اباالفضل العباس، ما را شرکت آبفای اصفهان برای تأمین آب پایدار یاری کنند.

اکبریان افزود: لازم است که مردم از مصارف غیر ضرور از جمله شستشوی حیاط و اتومبیل با آب شرب، استحمام طولانی مدت، آبیاری باغچه منازل و فضای سبز با آب آشامیدنی و تکرر استفاده از ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی در طی روز خودداری کنند و با ۱۵ درصد صرفه جویی در مصارف روزانه در امر سقایی مردم اصفهان مشارکت داشته باشند.

کد خبر 6166292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha