۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۵

رییس اورژانس استان زنجان:

۶۴ پایگاه اورژانس زنجان آماده خدمت رسانی به عزاداران حسینی است

۶۴ پایگاه اورژانس زنجان آماده خدمت رسانی به عزاداران حسینی است

زنجان-رییس اورژانس استان زنجان گفت: ۶۴ پایگاه ثابت و یک پایگاه اورژانس هوایی با تمام نیرو آماده خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی و زینبی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش تقی‌لو با بیان اینکه ۶۴ پایگاه ثابت و یک پایگاه اورژانس هوایی با تمام نیرو آماده خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی و زینبی است، گفت: پایگاه‌های اورژانس استان در ایام سوگواری حسینی به ویژه روزهای هشتم و یازدهم محرم همزمان با حرکت دسته‌های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان، آماده خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی است.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی ها و با توجه به برگزاری مراسم یوم العباس هفت دستگاه آمبولانس، سه دستگاه موتورلانس، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس با همکاری اورژانس قزوین و پنج تیم پیاده در این ایام به عزاداران حسینی خدمت می‌کنند.

رئیس اورژانس استان زنجان ادامه داد: بیش از ۵۰ نیروی انسانی اعم از کارشناسان فوریت‌های پزشکی و نیروهای داوطلب کادر درمان در ایام محرم به عزاداران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

تقی‌لو خاطرنشان کرد: برای خدمت رسانی مطلوب نیز ۲ بیمارستان صحرایی در دبیرستان شهید مصطفی خمینی (ره) و کلینیک بانک ملی شعبه کارگشایی زنجان تجهیز و راه‌اندازی شد.

کد خبر 6166423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha