۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان اعلام کرد؛

اجرای پویش «به عشق امام حسین(ع) می بخشم» در استان کرمان

اجرای پویش «به عشق امام حسین(ع) می بخشم» در استان کرمان

کرمان- معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان گفت: پویش سراسری به عشق امام حسین(ع) می بخشم، همزمان با سراسر کشور از ابتدای محرم در استان کرمان نیز آغاز شده است و تا اربعین حسینی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد امیر ابراهیمی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ترویج فرهنگ گذشت و سازش یکی از مهمترین اهداف پویش معنوی به عشق امام حسین (ع) می بخشم است.

وی افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته پویش سراسری به عشق امام حسین (ع) می بخشم، از ابتدای محرم آغاز و تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی تصریح کرد: این پویش معنوی با هدف اشاعه فرهنگ گذشت و سازش و با تاسی از سیره سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: در راستای پویش به عشق امام حسین (ع) می بخشم، در سال گذشته ۲۳۴ نفر از زندانیان استان از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی یادآور شد: همچنین در سال گذشته، به همت مقامات قضائی و کارکنان شوراهای حل اختلاف شعب ویژه زندان و گذشت اولیا دم، به برکت نام امام حسین (ع) و اجرای پویش به عشق امام حسین (ع) می بخشم، زمینه آزادی ۲ محکوم به قصاص از چوبه دار نیز فراهم شد.

ابراهیمی ادامه داد: امیدواریم با تاسی از رفتار و منش امام حسین (ع) و با حمایت معنوی افراد، امسال نیز همچون سال گذشته شاهد آزادی تعداد زیادی از زندانیان و بازگشت آنها به خانواده و جامعه باشیم.

کد خبر 6166663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha