۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان خبر داد؛

تلاش پلیس برای برقراری ترافیک روان در مسیر حرکت دسته‌جات عزاداری

تلاش پلیس برای برقراری ترافیک روان در مسیر حرکت دسته‌جات عزاداری

زنجان- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: تلاش کرده‌ایم تا ترافیک روان در مسیر حرکت دسته‌جات عزاداری در دهه اول محرم ایجاد کنیم.

سرهنگ حبیب موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان و با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم برنامه‌های ویژه‌ای را در مقابل همه مساجد، تکایا و هیئات مذهبی بزرگ از جمله حسینیه اعظم، حسینیه ثارالله، هیأت رزمندگان، مجمع حیدریون، زینبیه اعظم زنجان و همه تقاطع‌ها و میادینی که به تبع هیئات مذهبی و دسته‌های عزاداری تراکم ایجاد می‌شود، تدارک دیده‌ایم، افزود: در همین راستا از ابتدای شب و از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان مستقر بوده و تا پایان مراسم عزاداری مشغول روان‌سازی ترافیک هستند.

وی با یادآوری اینکه برای شب‌هایی که دسته عزاداری داریم، از جمله دسته چلچراغ، فیضیه، فاطمیون و رزمندگان اسلام که شب‌ها برگزار می‌شود، طرح‌های ویژه ترافیکی خواهیم داشت، ادامه داد: در همین راستا مسیری که از مسجد چلچراغ، ثارالله و … عبور می‌کند را ایمن‌سازی کرده‌ایم.

این مسؤول با اشاره به اینکه برای اجتماع یوم‌العباس و یوم‌الزینب محدودیت ترافیکی ویژه‌ای از میدان ۱۵ خرداد تا میدان آزادی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: از هم‌وطنان انتظار داریم از ورود خودروها به مسیر عزاداری خودداری کرده و راکبان موتورسیکلت نیز به مسیرهای عزاداری ورود پیدا نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با تاکید بر اینکه عبور و مرور موتورسیکلت در داخل دسته‌های عزاداری، بی‌احترامی به این مراسم است، عنوان کرد: قصد نداریم به این موضوع به صورت سلبی وارد شویم و انتظار داریم راکبان موتورسیکلت به خاطر احترام این روزها تلاش کنند تا با موتورسیکلت وارد این مراسم نشده و ما نیز مجبور به برخورد نشویم.

کد خبر 6166681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha