۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱

جمع آوری ۹۵ خرده فروش در شاهین شهر

جمع آوری ۹۵ خرده فروش در شاهین شهر

اصفهان_فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه از دستگیری و جمع آوری ۹۵ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر با اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با محوریت پاکسازی پارک‌ها، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر به مدت ۷۲ ساعت در تمامی نقاط شهرستان شاهین شهر و میمه اجرایی شد.

وی دستگیری ۳۰ خرده فروش مواد مخدر و معتادان حامل مواد از سطح پارک‌ها و محلات و معرفی آنها به مرجع قضائی و جمع آوری ۶۵ معتاد متجاهر و تحویل آنها به مراکز ترک اعتیاد را از دستاوردهای این طرح اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از جرم برازنده مردم خوب شهرستان است خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله محور با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت و رضایت در بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرایم و ارتقا امنیت گفت: شهروندان می‌توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

کد خبر 6166720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha