۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۳

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

پلیس با اقتدار از جان و اموال مردم پاسداری می‌کند

پلیس با اقتدار از جان و اموال مردم پاسداری می‌کند

سنندج_ نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه وجود پلیس امنیت ساز است، گفت: پلیس با اقتدار در جامعه از جان و اموال مردم پاسداری و حامی مظلومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی بعدازظهر یکشنبه در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) که با حضور فرمانده انتظامی استان و کارکنان در ستاد انتظامی استان برگزار شد، با بیان اینکه پلیس با معنویت به مردم خدمت می‌کند، بیان کرد: پلیس با اخلاص و اخلاق مداری که نمونه بارز نقش معنویت در پلیس است، در حال فداکاری و خدمت به مردم است.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مأموران انتظامی در کنار دیگر رده‌های نظامی و امنیتی و اقشار مردم همچون روحانیون در تلاش اند تا علم امام زمان (ع) را بالا ببرند و نشانه‌های دین در جامعه آشکار شود و تحقق این امر مستلزم همکاری و مشارکت همه است.

نماینده ولی فقیه با تشکر از اقدامات خوب پلیس، گفت: پلیس با اقتدار در جامعه از جان و اموال مردم پاسداری و حامی مظلومان است، و راه تأمین امنیت با اهدا شهدای از جمله شهید یوسفی همیشه در میدان حضور داشته و این امر بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه امنیت نقش بسزایی در آرامش شهروندان دارد و حضور پلیس در جامعه امنیت‌آفرین و مایه امید است تصریح کرد: همواره شاهد مدیریت خوب فرمانده انتظامی استان و تلاش‌های مجاهدانه و خدمت رسانی کارکنان انتظامی بودیم، که قابل تقدیر است.

کد خبر 6166945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha