۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۲

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

اعمال محدودیت های ترافیکی پلیس راه مرکزی در جاده های برون شهری

اعمال محدودیت های ترافیکی پلیس راه مرکزی در جاده های برون شهری

اراک- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده ها و محورهای برون شهری این استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد پور شمس، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع)، از پیش بینی تمهیدات ویژه ترافیکی جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی در جاده‌های برون شهری در این استان خبر داد و افزود: با توجه به حضور هیئت‌های عزاداری در تاسوعا و عاشورا همچنین حضور شهروندان و زائران در اماکن مقدسه، محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به امامزادگان به ویژه امامزاده محمد عابد، شهسواران و ۷۲ تن ساروق اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلی عملیات‌های عمرانی در سطح جاده‌ها از امروز تا تا پایان هفته جاری بیان کرد: دستگاه‌های متولی ملزم به آشکار سازی علائم در محل عملیات‌های عمرانی هستند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی ضمن توصیه به هیئات مذهبی، عابرین، رانندگان و تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سفرهای برون شهری افزود: دسته جات عزاداری و هیئت‌ها از ورود به سطح جاده خودداری کنند.

پورشمس ادامه داد: همچنین عابران پیاده به جهت استفاده از پیراهن مشکی و عدم دید رانندگان هنگام عبور از جاده مواظب خود و همکاران باشند و حتی المقدور از چراغ قوه گوشی همراه خود به جهت عبور از عرض جاده استفاده کنند.

وی تاکید کرد: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب به ویژه در شب پرهیز کرده و رانندگی با سرعت مطمئنه در مناطق مسکونی جهت پیشگیری از بروز هر گونه حادثه‌ای باید سرلوحه رانندگان قرار گیرد.

کد خبر 6167030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha