۲۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۰

انفجار در حرم حضرت شاهچراغ (ع) تکذیب شد

انفجار در حرم حضرت شاهچراغ (ع) تکذیب شد

شیراز- پس از انتشار اخباری مبنی بر وقوع انفجار در حرم حضرت شاهچراغ (ع)، هر گونه حادثه امنیتی و انفجار توسط مقامات امنیتی و استانی تکذیب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شنیده‌ها حاکی از آن است که صدایی شبیه انفجار از نزدیکی بازار حاجی در اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به گوش رسید اما هم‌اکنون برنامه سوگواری حسینی در حرم در حال برگزاری است و همه چیز در آرامش است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس در گفتگویی گفت: انفجاری رخ نداده است و هم اکنون در حال عزیمت به محل هستیم و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

تیراندازی در اطراف حرم سهوی بوده است

سید مصطفی بحرینی در خصوص خبر منتشر شده در فضای مجازی گفت: صدای تیر اندازی شنیده شده در اطراف شاهچراغ مربوط به شلیک سهوی یکی از عوامل امنیتی بوده و بر اثر سهل‌انگاری رخ داده است.

دادستان مرکز استان فارس با بیان اینکه صدای تیراندازی در یکی از خیابان‌های منتهی به حرم شنیده شده و محدوده حرم در امنیت کامل است، افزود: مراسم شب عاشورای حسینی هم اکنون در امنیت کامل در حرم در حال برگزاری است.

بحرینی با بیان اینکه به محض وصول خبر یکی از معاونین دادستان شیراز و بازپرس ویژه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) حضور یافتند، گفت: ابعاد دقیق موضوع در دست بررسی است و در صورت کشف موارد دیگر از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

صدای شنیده شده برای دستگیری یک سارق بوده است

سردار رهام بخش حبیبی با تکذیب خبر انفجار حرج حضرت شاهچراغ (ع) گفت: دستگیری یک سارق سبب بروز چنین صدای بوده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه هیچ مسئله امنیتی رخ نداده است، تأکید کرد: هیچ خبری نیست و افرادی که فرزندان خود را در این شلوغی گم کرده‌اند و افرادی که آنها را پیدا کرده‌اند به پلیس مراجعه کنند.

معاون امنیتی استانداری فارس: هیچ حادثه امنیتی رخ نداده است

اسماعیل قزل سفلی اظهار کرد: خوشبختانه هیچ مسئله امنیتی در حرم شاهچراغ رخ نداده است و مأموران به یک سارق مشکوک و برای دستگیری وی یک تیر هوایی را شلیک می‌کنند و این موجب نگرانی مردم و شهروندان شد.

وی افزود: حرم مطهر حضرت شاهچراغ در امن و امان است و هیئت‌های عزاداری در حال عزاداری هستند و اوضاع تحت کنترل است و هیچ‌گونه مشکلی نیست.

معاون امنیتی استانداری فارس با اشاره به اینکه مردم نگران نباشند، ادامه داد: خوشبختانه با هوشیاری نیروهای امنیتی و نظامی اوضاع تحت کنترل است.

کد خبر 6167849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha