۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۲:۵۸

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مصائب نردبان صعود ما به سمت خداوند است

مصائب نردبان صعود ما به سمت خداوند است

قم- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مصائب نردبان صعود ما به سمت خداوند است و مصیبت‌ زده شدن در عزای اباعبدالله فرصت بی‌نظیری برای تقرب به درگاه الهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری شامگاه دوشنبه در مراسم عزاداری شب عاشورا حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: خداوند برای ایجاد ارتباط بین انسان‌ها و خودش، افراد نورانی همچون انبیا که در عوالم بالا تنزل پیدا کرده‌اند را فرستاده است تا این وساطت را انجام دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام لباس بشر را پوشیده است، ابراز کرد: پروردگار عالم بشر را با فرستادن امام محک زده است تا خوب و بد مشخص شوند و خداوند هم در قرآن گفته است که نمی‌گذارد کفار آمیخته با مومنین بمانند.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت تصریح کرد: امام حسین (ع) به دلیل عهدی که با خدا بسته بود، مبتلا به این مصائب جانکاه شد ضمن اینکه این واقعه تلخ برای آشکار شدن حق و باطل و نجات برخی از دل فتنه‌ها واقع شد.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) با خدا عهد بست تا ما راه را پیدا کنیم، تصریح کرد: در شب عاشورا فیوضات الهی نازل شده است و در این شب باید تصمیمات بزرگی را بگیریم.

استاد حوزه علمیه قم اذعان کرد: مصایب نردبان سعود ما به سمت خداوند است و ولی ازآنجایی که مصیبت اباعبدالله (ع) بالاترین مصیبت عالم است، مصیبت‌زده شدن در عزای اباعبدالله فرصت بی‌نظیری برای تقرب به درگاه الهی است.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: ما باید با آموختن از درس کربلا به جایی برسیم که همه داشته‌های خود را در راه خدا بدهیم.

کد خبر 6167901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha