۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۱

استقرار دیزل ژنراتور در مرکز بهداشتی شهید سلیمانی شلمچه

استقرار دیزل ژنراتور در مرکز بهداشتی شهید سلیمانی شلمچه

اهواز - دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان از استقرار یک دستگاه دیزل ژنراتور ۳۵۰ کاوا در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید حاج قاسم سلیمانی شلمچه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین دریانبرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شلمچه اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی و به به دلیل اهمیت پایداری برق در مراکز درمانی و حساسیت تجهیزات پزشکی و درمانی، انتخاب یک ژنراتور مناسب برای مواقع اضطراری بسیار ضروری است.

دبیر ستاد اربعین و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: دیزل ژنراتور برق ۳۵۰ کاوا مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید حاج قاسم سلیمانی در مرز شلمچه به منظور ارتقای زیرساخت‌های این مرکز درمانی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند تحویل و با حضور مدیر مرکز بهداشتی درمانی وفوریت‌های پزشکی شهید سلیمانی شلمچه، مسئول مرکز راهبری عملیات خدمت‌رسانی و با نظارت دفتر فنی و منابع فیزیکی در مرکز یاد شده مستقر شد.

وی افزود: این دستگاه که به زودی راه‌اندازی و در مدار قرار می‌گیرد در مواقع اضطراری به عنوان دیزل ژنراتور پشتیبان، برق بخش‌های مختلف مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید حاج قاسم سلیمانی شلمچه را پوشش خواهد داد.

دریانبرد بیان کرد: اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان تمام امکانات خود را بسیج خواهد کرد تا به بهترین نحو ممکن خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی انجام شود.

کد خبر 6168112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha