۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶

با صدور پیامی صورت گرفت؛

تسلیت قالیباف در پی درگذشت حجت‌الاسلام شیخ حسین هاشمیان

تسلیت قالیباف در پی درگذشت حجت‌الاسلام شیخ حسین هاشمیان

رئیس مجلس در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام شیخ حسین هاشمیان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در ادوار اول، دوم، سوم، چهارم و هشتم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام شیخ حسین هاشمیان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در ادوار اول، دوم، سوم، چهارم و هشتم را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت روحانی ارجمند حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ حسین هاشمیان نماینده مردم شریف شهرستان رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در ادوار اول، دوم، سوم، چهارم و هشتم موجب تأسف و تأثر گردید.

این عالم پرتلاش و سیاستمدار از یاران حضرت امام خمینی (ره) و مبارزان دوره قیام علیه حکومت ستم‌شاهی بودند که علاوه‌بر ترویج معارف اسلامی و شعائر دینی، به‌عنوان مجاهدی صدیق در مسئولیت‌های خود از جمله نمایندگی در خانه ملت، عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی و یک‌دوره نیز به‌عنوان نائب‌رییس مجلس شورای اسلامی در خدمت به مردم و نظام بودند.

ضمن عرض تسلیت به حوزه‌های محترم علمیه، روحانیت معزز، مردم شریف استان کرمان و شهرستان رفسنجان، ارادتمندان و بیت گرامی، برای این عالم گران‌قدر در ایام عاشورای حسینی به دیدار حق شتافتند رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف

رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی.

کد خبر 6169061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha