۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۴

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور:

پیدا کردن جایگزین برای زنوزی غیرممکن است/ اسکوچیچ درجه یک است

پیدا کردن جایگزین برای زنوزی غیرممکن است/ اسکوچیچ درجه یک است

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور تبریز گفت:عشق و علاقه‌ای که آقای زنوزی به فوتبال دارد، غیرقابل توصیف است و به نظرم پیدا کردن جایگزین برای ایشان غیرممکن است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه تراکتور، عباس الیاسی امروز چهارشنبه ۲۷ تیرماه در مراسم معارفه دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تراکتور، اظهار داشت: ابتدای صحبت‌هایم جا دارد از اعضای فصل گذشته تیم تشکر کنم؛ چرا که علی‌رغم فراز و نشیب‌ها، توانستند سهمیه آسیایی را کسب کنند. باتوجه به اتفاقات رخ داده در پایان لیگ بیست و سوم، همچنان جلسات آقای زنوزی با مسؤولان استانی و کشوری ادامه دارد و امیدوارم مسئولان اهتمام جدی برای رفع مشکلات تراکتور داشته باشند. آقای زنوزی برای اینکه تراکتور تیم منسجم و مقتدری برای فصل آینده داشته باشد، دستور دادند تا امورات باشگاه به بهترین شکل پیگیری شود که دقت نظر باشگاه در جذب سرمربی و بازیکنان گواه این موضوع است.

وی با خوشامدگویی به بازیکنان جدید، بیان کرد: بنده ۱۱ سال است در باشگاه تراکتور حضور دارم و در مقطعی مدیرعامل هم بودم. هواداران تراکتور در سطح آسیا پرشورترین هستند و به نظرم هواداران و اعضای تیم سرمایه‌های بزرگی هستند که باید با همدلی و همفکری این سرمایه‌های ارزشمند را حفظ کنیم.

الیاسی با اشاره به تلاش‌های شجاع خلیل‌زاده در سال گذشته، توضیح داد: به نوبه خودم از زحمات شجاع در فصلی که سپری شد، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به رزومه سرمربیگری دراگان اسکوچیچ، خاطرنشان کرد: ما با توان و قدرت آقای اسکوچیچ به جام جهانی صعود کردیم و مردم ایران قدردان ایشان هستند. اسکوچیچ سرمربی حرفه‌ای و درجه یک در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود.

رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتور ادامه داد: فوتبال صرف نظر از مرزهای جغرافیایی، زبان، نژاد و ملیت‌ها به زیبایی توانسته مردم سراسر جهان را در یک نقطه مشترک گردهم بیاورد.

وی با تأکید بر اینکه احترام متقابل میان اعضای تیم اساس پیروزی است، گفت: همکاری و اعتماد دو طرفه، باعث می‌شود تا بازیکنان میل و اشتیاق زیادی برای درک و اجرای تاکتیک‌ها داشته باشند. باید به نظرات یکدیگر احترام گذاشته شود که در چنین شرایطی در زمین، حس وحدت، هدف مشترک و فداکاری معنی پیدا می‌کند.

الیاسی در پایان با بیان اینکه آقای زنوزی پاکدست‌ترین فعال اقتصادی است، تأکید کرد: عشق و علاقه‌ای که آقای زنوزی به فوتبال دارد، غیرقابل توصیف است و به نظرم پیدا کردن جایگزین برای ایشان غیرممکن است. در همین راستا وظیفه همه ماست که در کنار ایشان باشیم.

کد خبر 6169520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      0 0
      آقای زنوزی با پول نمیتونی قهرمانی بخری مطمئن باش تیمت امثال هم چیزی نمیشه