رهبر جنبش انصارالله یمن:

عصر ناوهای هواپیمابر آمریکا به سر رسیده است/ توسعه عملیات دریایی

عصر ناوهای هواپیمابر آمریکا به سر رسیده است/ توسعه عملیات دریایی

رهبر انصار الله یمن با اشاره به تاثیرات جدی عملیات یمنی‌ها در دریای سرخ به تیتر یک رسانه آمریکایی اشاره کرد که نوشته بود دوران ناوهای هواپیمابر به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المسیرة، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جریان انصارالله یمن در سخنانی ضمن بیان فضیلت جهاد در راه خدا ضد کافران و مستکبران، تاکید کرد که کافران با تجاوزها و شیطان پرستی خود بزرگترین خطر برای جامعه انسانی را شکل می‌دهند.

وی با اشاره به مفهوم قرآنی منافقان، تاکید کرد که متاسفانه در عرصه اسلامی مفهوم واقعی از منافقان تشریح نشده است، نقش تخریبی منافق شامل خدمت به جبهه کفر و فتنه‌افکنی در عرصه داخلی است و توجه مردم را از اولویت‌های واقعی منحرف می‌کند. آنها تلاش دارند امت اسلام را به سمت دشمنان بکشانند و در راستای اجرای توطئه‌ها و برنامه‌های آنها قدم برمی‌دارند.

الحوثی ابراز داشت که دشمن صهیونیستی در راس جبهه کفر قرار دارد و یهودیان صهیونیست‌ها پرچم طاغوت در دوره کنونی را برافراشته‌اند. برخی کشورهای عربی خود را به عنوان بسترهای عربی مطرح کرده اند و برخی از کشورهای بزرگ و تاثیرگذار در مسیر حمایت از دشمن و تجهیز آن به کالاهای مختلف در این جنگ قدم برمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه مناسبات برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر افزایش پیدا کرده و آنها به پشتیبانی از این رژیم می‌پردازند، تاکید کرد که این اتفاق در شرایطی دنبال می‌شود که ملت فلسطین از گرسنگی می‌میرند. کشورهای مجاور فلسطین پول و امکانات بسیار زیادی دارند، اما غذا و کالاهای خود را به جای کمک کردن به ملت فلسطین به دشمن صهیونیستی می‌دهند، این یک خیانت و نفاق بزرگ است.

رهبر انصار الله یمن با اشاره به حادثه المواصی تاکید کرد که وحشی‌گری رژیم صهیونیستی به حالتی روانی برای آن تبدیل شده و چیزی که در این میان بسیار عجیب است، رکود و جمود عرب‌ها و مسلمانان نسبت به کشتار و نسل کشی در غزه است و هیچ تحرک عربی و اسلامی جدی در این زمینه انجام نمی‌شود.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد که تجاوز به مسجد الاقصی همچنان ادامه دارد و آمریکا شریک اصلی دشمن صهیونیستی در تمامی جنایت‌های خود است. البته دشمن صهیونیستی دچار غافلگیری‌های بزرگی شده و دیده که مقاومت قدرت مبارزاتی و ترمیم نیروهای خود را دارد و می تواند عناصر انسانی بیشتری را به خدمت بگیرد.

وی با اشاره به شکست آشکار رژیم صهیونیستی در این جنگ تصریح کرد که آنها تلاش می‌کنند رهبران فلسطین را هدف قرار دهند که این تلاش آنها نیز شکست خورده است. البته آنها از این اقدام به عنوان پوششی برای هدف قرار دادن جمعی ملت فلسطین استفاده می‌کنند.

رهبر انصار الله، حزب الله لبنان را جبهه‌ای بزرگ و تاثیرگذار و موثر ضد دشمن صهیونیستی خواند و تاکید کرد که تل‌آویو اذعان کرده که در یک باتلاق تاریخی گرفتار شده و شدیدترین شکست‌ها را در شمال فلسطین دریافت کرده است.

وی ادامه داد که جبهه عراق نیز این هفته با پهپادهای خود بندر اشغالی حیفا و اهدافی در ام الرشراش را هدف قرار داده است که این البته عملیاتی مشترک بین ارتش یمن و مقاومت اسلامی عراق بود.

بدر الدین الحوثی تصریح کرد که در جبهه یمن نیز طی هفته گذشته ۲۵ موشک بالستیک و بالدار و پهپاد و قایق جنگی شلیک شده است و مجموع کشتی‌های هدف قرار گرفته آمریکایی، صهیونیستی و انگلیسی به ۱۷۰ کشتی رسیده است. حرکت کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ تقریبا به صفر رسیده و موارد اندک نیز مورد هدف قرار می‌گیرند. تعداد کشتی‌های مرتبط با آمریکا و انگلیس نیز بسیار کاهش پیدا کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده سطح چالش‌ها و تاثیرگذاری این جبهه به اقیانوس هند و دریای مدیترانه کشیده شود. البته جبهه رسانه‌ای باید واقعیت‌های مهمی که دشمنان در تاثیرگذاری این عملیات بر اقتصاد رژیم صهیونیستی اذعان کرده را بازتاب دهند. تا جایی که دشمن صهیونیستی اعلام کرده، بندر ایلات به عنوان یکی از منابع مهم درآمد اقتصادی رژیم صهیونیستی دچار ورشکستگی شده است که این اتفاق در نتیجه محاصره دریایی یمنی‌ها صورت گرفته است.

عبدالملک الحوثی با اشاره به تاثیرگذاری مقاومت غزه و جبهه‌های پشتیبان ابراز داشت که تاکنون ۴۶ هزار شرکت و کارگاه اسرائیلی بسته شده اند و از دیگر نشانه‌های تاثیرگذاری این جنگ این است که یک روزنامه آمریکایی تیتر خود را به این موضوع اختصاص داده که دوران ناوهای هواپیمابر به پایان رسیده است و این ناوها دیگر هیبت و نفوذ گذشته خود را ندارند.

کد خبر 6170030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      30 37
      اونا بگند آدم باید عاقل باشه ..ایشالله که هیچ بشری گرفتار توهم نشه
      • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        10 11
        ان شااللّه زنده باشیم و نابودی اسرائیل با هم تماشا کنیم برای خدا خیلی سهل است
      • افشین ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        7 11
        یدالله فوق ایدیهم...تو دچار توهم شدی چون در جهنم دنیا زدگی و غرب پرستی غرق هستی و بزودی طعم دوزخ نفاق خودت رو می چشی مرگ برای امثال تو و طاغوت و اون هواپیمابرها ساخته شده..
      • محمد ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        6 9
        از عقل و عاقلی و توهم سخن گفتی در صورتی که کسی عقل و عاقل است که خدا را بالاترین حامی و بندگان خوب خدا که با شیاطین زمان مثل امریکا و اسراییل و حامیان انان جهاد میکنند دست خدا هستند و دیدیم چگونه این یدالله ها ناو آیزنهاور را زدن و فراری دادن . متوهم کسی است که قدرت شیاطین را برتر از قدرت خدا بداند.
      • ناشناس IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        1 2
        ایشان کاملاً عاقل و شجاع هستند وهرچه گفته عملی کرده تو خودت در توهم هستی و اینقدر کوچک هستی که باز آمریکا را بزرگ می بینی یمن پدر آمریکارا در دریای سرخ در آورده ۱۷۰ کشتی آنها را هدف قرار داده کمی به خودت زحمت بده تو انترنت سرچ کن ببین البته اگر سواد داشته باشی که حتماً کم سوادی والا نمی گفتی توهم دا
      • راستگو IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        1 1
        احتمالا نگفتن چون به هیچ منبع موثقی اشاره نشده
    • سخت نگیر FR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      3 2
      سازمان حقوق بشری که جانبدارانه اعلام نظر می کنه پس میشه گفت حقوق بشر سهیونیستی که فقط منافع خودش وغرب معیار ملاک‌های اونه
    • ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      2 0
      منظورت از توهم چیه دوست عزیز؟؟؟!!! این توهم نیست شرفه غیرته جرات حقیقته.ادم هیچ دینی هم ک نداشته باشه ولی انسان چی؟؟ این رهبر انصارالله و یمن آخر همه چی هست انصافا‌.بجز این رهبر جوان و شجاع در طول عمرم مرد ندیدم و نشنیدم حتی تو قصه ها‌.درود بشرفش. و جانم فدای رهبر بزرگ خودم آقا سید علی خامنه ای.مرد
    • ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      1 0
      عمر آمریکا و صهیونیست و زورگویی و قتل و غارت ،تمام شده،،انشاله مثل ناتو که جمع شدن در دنیا با حق وتو همه غلطی،میکنن ،کشورای مستقل و خاورمیانه و شرق یک اتحادیه درست کنن،نمیشه ناتو که برا اروپای غربی هست بیاد تو خلیج فارس تعین تکلیف کنه،اینجا باید فارسی حرف بزنن تا رد بشن.دنیا تک قطبی تمام شد
    • سیداحمد IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      9 10
      درود وسلام خدابررزمندگان دلاور باغیرت یمن
    • رسول IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      7 9
      دورود‌خدا‌برشما‌یمنی‌ها‌پیروزی‌ازانه‌شماست‌ان‌شالله
    • امیرعلی ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      11 7
      درود سلام برشما مردان و زنان باشرف که با جان مال در راه دفاع از مظلوم قدم برداشته اید این اعراب به ظاهر دین دارند درواقع یهودیان امت پیغمبر هستن
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      7 11
      زنده باد مقاومت بخصوص لبنان یمن عراق دیگر کشورهای عربی باید بمیرند واین ننگ را تاریخ ثبت خواهد کرد و رژیم کودک کش بزودی وبلطف خدا نابودهست انشاالله . مرگ بر آمریکا وحامیان آن.
    • مدافع ولایت اهلبیت رسول الله صل الله علیه وآله FI ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      7 9
      خداقوت السید بدرالدین الحوثی موفق باشیدمولای متقیان علی ساقی کوثریارتان
    • سعید IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      8 9
      یمنی‌ها با مقاومت خود مسیر تاریخ و تشکیل جهان تک قطبی را تغییر دادند،حوثی‌ها برای همیشه به عنوان یک قدرت که نمی‌شود نادیده گرفت مطرح هستند وآبروی مسلمانان وکشورهای اسلامی را بیمه کردند
    • سعید ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      8 12
      بعد از این یمن قلب تپنده خاورمیانه وآسایش غربی خواهد بود،وراد مرد وآزاد مرد بزرگ عبدالمالک الحوثی تا دنیا باقی هست وجهانی وجود دارد،زنده خواهد ماند و آموزگار شجاعت وآزادی خواهد بود.
    • امیر وارسته IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      10 13
      ملت مقاوم یمن خداوند پشت و پناهتان باد کاش کشور های عرب خلیج فارس هم به اندازه یک تار مو از شما الگو میگرفتن ولی افسوس که برای رابطه با این رژیم نجس دارن از همدیگه سبقت میگیرن.
    • سیدسوسن s. o. n IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      9 14
      زنده باد بکوبید شیاطین خائن را خدا یاورتان.
    • IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      7 8
      دوران تفرعن و یکجانبه گرایی تمام شده است. شیطان بزرگ چه بخواهد یا نخواهد در سراشیبی اضمحلال با ذلتی شدید افتاده است.
    • افشین ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      8 7
      مردان خدا پرده پندار دریدند یعنی همه جا غیر خدا یار ندیدند امروز دوران بزن درو به پایان رسیده و قدرت های پوشالی کم کم در حال افول هستند ..مشکل اون ها نیستند مشکل منافقان و غرب پرستان هستند..اینها هستند که مدام در طبل نداریم و نمیتوانیم میکوبند کسانی که در شهوات دنیا غرق هستند .
    • ناشناس IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      10 9
      انشاالله درجهان اسلام افرادی مثل آقای عبدالملک الحوثی بیشتر شود دست خداوند متعال یاریتان دهد
    • ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      30 5
      ایشون از نفاق حرف میزنه ولی فراموش کرده بر علیه حکومت مرکزی یمن شورش مسلحانه کردن و جنگ داخلی راه انداختن و باعث مرگ و میر و گرسنگی در یمن شدن خدا در کجای قران گفته به نام دین اسایش و رفاه و امنیت مردم بگیرید شما و بقیه سیاست مداران فقط به دنبال قدرت هستین دین شده ابزار دست شما
      • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        6 9
        اطلاعاتتون غلط هست پادشاه یمن فرار کرد رفت عربستان وعربستان. را وادار کرد به جنگ با یمنی ها
      • شکری IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        2 0
        مردم یمن علیه حکومت مطیع غرب قیام کردن و حاکمشون فرار کرد و جنگ و گرسنگی رو آمریکا و عربستان به مردم یمن تحمیل کردند .ولی به لطف خدا جلوی استکبار جهانی ایستادگی کردند
    • ذوالفعلی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      7 6
      درودبرمقاومت
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      6 5
      خدا به شما یمنی ها عزت داده هر موقع با دشمن مدارا شده، وقیح تر شده
    • ص IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      6 5
      درودبرتوای مردمجاهدراه حق
    • احمد IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 5
      درود بر عبدالملک . نامت و شجاعتت وخدمتت به مردم یمن . همچون سردار دلها حاج قاسم در تاریخ به نیکی ثبت میشود .
    • مالک ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 5
      چه باشکوه و نستوهند این یمنی ها ،و چه بی غیرت و سست عنصر ند سران هوسران عرب !
    • جیم IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      2 1
      مگه میشه.
    • محمدعلی ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 0
      دست خداوند به همراهتان زنده باد یمن و جبهه مقاومت ، زنده باد
    • حجت اله آرمان IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      1 0
      آن گروه از مؤمنانی که بدون بیماری جسمی [و نقص مالی، و عذر دیگر، از رفتن به جهاد خودداری کردند و] در خانه نشستند، با مجاهدانی که در راه خدا با اموال و جان هایشان به جهاد برخاستند، یکسان نیستند. خدا کسانی را که با اموال و جان هایشان جهاد می کنند به مقام و مرتبه ای بزرگ بر خانه نشینان برتری بخشیده است.
    • محمد پورحیدر ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 0
      زنده باد رهبر انصارلله یمن و راه انصارلله یمن که همان راه مقاومت است
    • US ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      0 1
      ببری مال مسلمان چو مالت ببرند بانگ و فریاد بر آری که مسلمانی نیست . عاقل کسی است که کشور و ملتش را از جنگ و دعوا دور نگهداره عزیزم .