۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۰

مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل خبر داد؛

ارتقای شعبه تأمین اجتماعی نمین به صنعتی

ارتقای شعبه تأمین اجتماعی نمین به صنعتی

نمین- مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان اردبیل از ارتقای شعبه تأمین اجتماعی نمین به شعبه صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین شیرزاد عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی نمین، اظهار کرد: ۱۷ هزار بیمه شده در شهرستان نمین از خدمات تأمین اجتماعی استفاده کرده و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر نیز ماهانه ۳۰ میلیارد تومان مستمری دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ نفر از ساکنان این شهرستان در قالب تعهدات کوتاه مدت از خدمات بیمه‌ای استفاده کرده و ما در سال‌های اخیر اتفاقات بزرگی را در طرح‌های توسعه بیمه‌ای رقم زدیم به طوری که در استان به ارزش یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در بخش بیمه‌ای و درمانی در حال اجرا و احداث است.

مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: ما ادعا می‌کنیم که در این سه سال به اندازه ده‌ها سال گذشته خدمات متنوع و پروژه‌های متعددی را در حوزه بیمه‌ای و درمانی اجرا کردیم که در ۳۰ سال فعالیت تأمین اجتماعی استان اردبیل بی‌سابقه است.

شیرزاد افزود: در خود شهرستان نمین با تغییر شعبه عادی به شعبه صنعتی سعی کردیم تا با توجه به صنعتی بودن این شهرستان ظرفیت خوبی را ایجاد کنیم تا صاحبان واحدهای تولیدی و کارگاهی از مزایای بیشتری بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان نمین دارای موقعیت صنعتی خاص بوده و شهرک صنعتی شماره ۲ در محدوده نمین قرار گرفته و ما موظف هستیم تا به گروه‌های کارگری و کارفرمایی خدماتی را ارائه کنیم که با حضور در شهرک‌های صنعتی سعی می‌کنیم موانع و مشکلات آنها را بررسی و در محل کارگاه و واحد تولیدی آنها را رفع کنیم.

شیرزاد اضافه کرد: تیم‌های کارشناسی ما نیز به صورت مستمر با حضور در این مجموعه‌های کارگاهی و کارخانه‌ای سعی دارند تا مشکلات بیمه‌ای کارفرمایان را برطرف کرده که این حضور با رضایتمندی صاحبان واحدهای تولیدی و گروه‌های صنعتی متعدد در شهرک شماره ۲ اردبیل در محدوده نمین روبه‌رو شده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در وصول درآمدهای بیمه‌ای نیز نمین جز شعبات برتر است و بدهی چندین ساله شهرداری نمین به تأمین اجتماعی با تهاتر زمین و تقسیط آن برطرف شده است.

مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان اردبیل یادآور شد: تمام تلاش ما بر این است تا در این شهرستان توسعه خدمات کمی و کیفی را برای بیمه‌شدگان شاهد باشیم که راه‌اندازی درمانگاه عمومی تأمین اجتماعی جز این رویکردها و برنامه‌ریزی‌های اصلی است.

کد خبر 6170054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha