۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۱

امام جمعه نمین:

شهید آیت‌الله رئیسی عیار ریاست جمهوری و خدمت‌رسانی را اعتلا بخشید

شهید آیت‌الله رئیسی عیار ریاست جمهوری و خدمت‌رسانی را اعتلا بخشید

نمین- امام جمعه شهرستان نمین گفت: شهید آیت‌الله رئیسی عیار ریاست جمهوری و خدمتگزاری صادقانه و مخلصانه را بالا برد تا دیگر هیچ کس به این جایگاه به چشم طمع دنیوی نگاه نکند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح درمانگاه عمومی نمین، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در کمتر از سه سال مسند ریاست جمهوری لحظه‌ای در روی صندلی ننشست و اجازه نداد تا خستگی‌ها بر او غلبه کرده و یا بخواهد از پشت میز دستور و یا فرمانی را صادر کند.

وی شهید رئیسی را الگوی بی‌نظیر برای دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: خدماتی که او در عرصه خدمت‌رسانی صادقانه بر جای گذاشت باقیات صالحاتی است که سال‌های طولانی در این کشور به شایستگی و نیکی از آن یاد خواهد شد.

امام جمعه شهرستان نمین گفت: مردم ۲ بار آیت‌الله رئیسی را در عرصه خدمت‌رسانی صادقانه تأیید کردند که یک بار با رأی بالا در سال ۱۴۰۰ و بار دیگر در اردیبهشت ماه امسال و تشییع پیکر او مردم رئیس جمهور مردمی و خادم الرضا را در این مسیر تأیید کردند.

حجت‌الاسلام اسدزاده افزود: همین درمانگاه نمین محصول مجاهدت و تلاش دولت خدمتگزار و پیگیری شخص رئیس جمهور بود که در محروم‌ترین نقطه آماده بهره‌برداری شده که در کمتر از ۲ سال شاهد عملیاتی و اجرایی شدن آن هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سیره انبیا و اولیای الهی هیچ عملی شایسته‌تر از رفع حاجت و نیازمندی مردم نیست و کاری شایسته در دولت سیزدهم در دستگیری از فقرا، نیازمندان و گروه‌های آسیب‌پذیر انجام شده که احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در ارائه خدمات رایگان به بیمه‌شدگان و آحاد جامعه جز نمونه‌های ماندگار این حرکت بی‌بدیل است.

امام جمعه شهرستان نمین بیان کرد: دولت آینده نیز باید راه و مسیر شهید آیت‌الله رئیسی را با قوت و قدرت ادامه داده تا بستر و زمینه رضایتمندی مردم در بهره‌مندی از خدمات مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم آید.

کد خبر 6170058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha