۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵

امام جمعه اهواز:

برخی مناطق و روستاهای خوزستان با کمبود آب مواجه هستند

برخی مناطق و روستاهای خوزستان با کمبود آب مواجه هستند

اهواز - امام جمعه اهواز گفت: با وجود اقدامات خوبی که از سوی دولت سیزدهم برای آبرسانی در استان انجام شد اما همچنان برخی روستاها و مناطقی از خوزستان وجود دارند که با کمبود آب روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان بیان کرد: ۶ نفر از تکنسین‌های نیروگاه رامین (واقع در شهرستان باوی خوزستان) با ایثار و فداکاری از قطعی برق شبکه استانی و کشوری به دلیل نقص فنی که پیش آمده بود جلوگیری کردند.

وی در ادامه با تاکید بر امید آفرینی در جامعه گفت: یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه امید بخشی است چرا که اگر جامعه‌ای دچار ناامیدی شود پیشرفت نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد ادامه داد: اتحاد و همدلی در افزایش امید در جامعه بسیار اثرگذار است.

امام جمعه اهواز در ادامه سخنان خود با تاکید بر همدلی اقشار مختلف مردم با هر گرایش و سلیقه افزود: نخستین مأموریت هر دولتی خدمت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: عدم تبعیض در خدمات‌رسانی به مردم و شریک کردن مردم در اداره کشور از دیگر اقداماتی است که هر دولتی باید مدنظر قرار گیرد.

وی همچنین با ابراز گله‌مندی از قطعی و یا افت فشار آب در برخی مناطق استان تصریح کرد: متأسفانه با وجود اقدامات خوبی که از سوی دولت سیزدهم برای آبرسانی در استان انجام شد اما همچنان برخی روستاها و مناطقی از خوزستان وجود دارند که با کمبود آب روبرو هستند.

کد خبر 6170435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      2 4
      جناب آقای امام جمعه. فرمایشات شما کاملا منطقی و صحیح. لطفا یک تذکر به این روستاها و روستاییان محترم در مورد مصرف آب بفرمایید. من بارها در روستاها مشاهده کردم که این روستاییان عزیز شیر آب را که باز کردند بعداز استفاده بستن شیر در دستور کارشان نیست یعنی اصراف و مصرف بیخودی کامل.
      • ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        2 0
        این روستاییان بدبخت دارن از اب کشاورزی به عنوان اب شرب استفاده میکنن و مجبورن دبه ای هفت هزار تومن بخرن جهت اشامیدن
    • امید ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      2 0
      شما هم که فقط بلدی حرف بزنی
    • ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      3 0
      حاجی تو رو قرآن به داد ما تو مسجدسلیمان برس....تو خود مسجدسلیمان بی آبی بیداد می‌کنه چه برسه به روستاهای اطراف اون...بعضی محلات فقط دو ساعت آب دارن و بعضی هم 6یا7ساعت....هیچ محله ای در مسجدسلیمان آب پایدار نداره
    • ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      2 1
      سلام این آقا امثال ایشان بعد از حدود چهار سال تازه متوجه کمبودها ی خوستان و خوزستانی شدند. بازهم الحمدولله که متوجه هستیم!
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 0
      خوزستان مظلوم خوزستان بی آب خوزستان آلاینده های هوا ...خوزستان و نفت
    • ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      1 0
      سلام خسته نباشی باتشکر آزامام جمعه لطفا پیگیری کنید اب منطقه سردشت دزفول از لحاظ کیفی اصلا قابل استفاده نیست حتی کارمندانی که از دزفول میان سردشت با خودشون اب میارن باهمین فرض حتی روستاهای سردشت روزی ۲ساعت اب دارن اونی آبی که توی این گرما داخل تانکر نمیشه اصلا حمام بری لطفا پیگیری کنید
    • ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      1 1
      خوزستان منبع اب و سد و پراب ترین رودهای ایران در آن قرار دارد اما متاسفانه سرقت اب و سیاست تبعیض این ابها را به تمام استانها برده در حالی که مردم خوزستان از اب شرب سالم محروم هستن و روستایییان ابهدان بجای اب شرب سالم به انها اب کشاورزی غیر قابل شرب می‌دهند و هزینه اب شرب از معیشت مردم کم میکنن این
    • علی ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      1 0
      جناب موسوی فرد 24نقطه لوله های فاضلاب درشهر اهواز به غیراز فاضلاب شهرهای شمالی استان واردکارون میشوند اگرشما همین فاضلاب هاروبه تصفیه خانه فاضلاب هدایت کنیدشاهکارکرده اید
    • 09911144615 IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      1 0
      سلام.خدمت امام جمعه.محترم.روستا.دوبلوطان..۳۰.کیلو‌متر .تا.مسجدسلیمان.هست..مردم.کمبود آب .هستن.لطفان‌.رسیدگی.کنید
    • موسی ناصری ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      1 0
      خلیی عالیه امام جمعه شهرستان اهواز
    • ماهان ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      0 0
      متاسفانه استان خوزستان با تمام ظرفیت ها خیلی مشکلات داره!