۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲

از ابتدای سال جاری تا امروز انجام شد؛

تحقق ۴۴ درصدی اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین

تحقق ۴۴ درصدی اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین

قزوین- مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین از تحقق ۴۴ درصدی اشتغال بخش کشاورزی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد رضا حسینی با اشاره به سهم اشتغال جهاد کشاورزی در سال جاری اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه کارگروه اشتغال استانداری برای بخش کشاورزی استان در سال جاری دو هزار ۶۳۵ نفر تعهد اشتغال ایجاد شده است که تاکنون ۱۱۸۲ شغل ایجاد شده است.

وی افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال جاری تا به امروز شاهد تحقق ۴۴ درصدی اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین هستیم.

وی اظهار داشت: از این تعداد شغل ایجاد شده در زیربخش های کشاورزی استان ۱۴۹ نفر فارغ التحصیلان بخش کشاورزی مشغول به کارشده اند.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: طی چهار ماه گذشته بیشترین اشتغال ایجاد شده در بخش کشاورزی در شهرستان تاکستان با ۷۱۵ نفر و کمترین مربوط به شهرستان آوج با ۴ نفر است.

به گفته وی شهرستان های قزوین ۳۷ درصد، بوئین زهرا ۸/۸ درصد، تاکستان ۹۵/۳ درصد، آبیک ۲۹/۳ درصد، البرز ۴۱/۱ درصد و آوج ۴ درصد از تعهد اشتغال خود را انجام داده اند.

حسینی افزود: اشتغال‌های ایجاد شده در زیر بخش‌های دام و طیور، گلخانه، آبزی پروری، صنایع کشاورزی، اعطای تسهیلات و مشاغل خانگی و.... است.

کد خبر 6171210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha