فعال عرب‌زبان با اشاره به حمله تل‌آویو علیه یمن؛

کشورهای عربی که فورا مقابل «وعده صادق» دست‌به‌کار شدند کجا هستند؟

کشورهای عربی که فورا مقابل «وعده صادق» دست‌به‌کار شدند کجا هستند؟

یک فعال فضای مجازی به زوایا و ابهامات حمله رژیم صهیونیستی علیه یمن اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فعال عرب زبان در فضای مجازی با نام «بلال نزار ریان» در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به یمن نوشت: زمانی که ایران اراضی اشغالی را هدف قرار داد (عملیات وعده صادق) برخی کشورهای عربی خیلی زود برای ساقط کردن موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به بهانه نقض حریم هوایی آنها دست به کار شدند.

وی در ادامه افزود: اما اکنون شاهد آن هستیم که رژیم صهیونیستی حریم هوایی کشورهای عربی را نقض کرده و بدون هیچ اعتراضی از سوی این کشورها، یمن را هدف قرار می‌دهد.

ریان اضافه کرد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بیش از ۲ هزار کیلومتر مسافت را طی کردند در حالی که آنها تا ۲۴۰۰ کیلومتر سوخت دارند. سوخت آنها از کجا تأمین شد؟ از کدام فرودگاه عربی؟ نتانیاهو از برخی طرف‌ها بدون نام بردن از آنها برای حمایت از این حمله تشکر کرد!

وی همچنین یک کاریکاتور از حمایت کشورهای عربی از نتانیاهو با نام گنبد آهنین عربی منتشر کرد.

کشورهای عربی که فورا مقابل «وعده صادق» دست‌به‌کار شدند کجا هستند؟

کد خبر 6171961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP AE ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      2 1
      ببینید معترض نشدن چون خطوط دریایی استفاده شده و دریا هم جزء خطوط بین المللی محسوب میشه کسی نمی تونه چیزی بگه ... قضیه دریا به علت بین المللی بودن با عبور از خاک فرق داره به همین دلیله که اسرائیل از مرز دریا بین المللی استفاده کرده نه عبور از خاک کشور دیگری ..
    • NP AE ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      1 1
      اما ایران اگر بخواد به این کافر بی وجدان حمله کنه شما روی نقشه نگاه کنید باید از خاک همسایه ها عبور کنه اجازه داده بشه. مرز دریایی به دلیل بین المللی بوده با مرز خاکی قوانین متفاوت جدا از هم دارند ‌. در رابطه با این مسائل این چیزا لازمه کسانی که مطلع از این قوانین نیستن اطلاعات کافی داشته باشند .
    • NP ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      2 0
      این کاربر هم درست گفته اما در مرز بین المللی دریایی همه کشورها مجاز هستند و کسی نمی تونه اعتراضی کنه و اسراییل هم از همین مرز دریایی بین المللی سوء استفاده جهت حمله به یمن کرده اگر مرز خاکی بود نمی تونست اجازه داده و حتما لو می رفت .
    • NP ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      2 1
      و اما مساله سوخت اگر طبق گفته این کاربر درست منطقی باشه باید دید تحقیق کرد کدام کشور خیانت بزرگ به آزمان ملت فلسطین و تامین سوخت مورد نیاز تقدیم این رژیم نسل کش همکاری با کافر کرده .. شاید هم اصلا کسی دخالت نکرده بلکه خود آمریکا فرانسه در پایگاه های نظامی در منطقه کمک همکاری با این نسل کش کردند .
    • NP AE ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      2 0
      و اگر گفته این کاربر هم صحیح دقیق بوده باشه سه راه برای تامین سوخت وجود دارد اول از طریق هواپیماهای آمریکا یا انگلیس با استفاده از هواپیماهای سوخت رسان دوم از طریق پایگاه های نظامی آمریکا در کشورهای منطقه سوم از داخل خود ناوهای جنگی آمریکایی و آخری خیانت پنهانی در کمک به کافر نسل کش