۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸

شهردار بوشهر:

ساماندهی معابر محدوده بازار بوشهر با سرعت خوبی در حال اجرا است

ساماندهی معابر محدوده بازار بوشهر با سرعت خوبی در حال اجرا است

بوشهر- شهردار بوشهر گفت: پروژه ساماندهی معابر محدوده بازار بوشهر با سرعت خوبی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه ساماندهی ضلع شرقی خیابان شهدا که شامل بازارهای خرمافروشان، صفا و محدوده شرق خیابان شهدا می‌شود، با مبلغ پیمان بیش از ۵٢ میلیارد ریال و مدت پیمان پنج ماه، با سرعت قابل قبولی در مسیر پیشرفت قرار گرفته و در حال انجام است.

وی افزود: در این پروژه کف‌سازی بازار خرمافروشان به مساحت ۳۵۰ متر مربع و بازار صفا به مساحت ۷۰۰ متر مربع به اتمام رسیده است. همچنین کف‌سازی و سنگفرش خیابان شهدا به مساحت هزار و ۷۵۰ متر مربع نیز در دست اقدام است.

شهردار بوشهر با اشاره به اهمیت این پروژه اظهار داشت: این پروژه با توجه به خواست و نیاز بازاریان و شهروندان انجام شده و رضایت خوبی را به‌دنبال داشته است. با اتمام این پروژه، امیدواریم که فضای کسب و کار و رفاه شهروندان بهبود یابد.

وی بیان کرد: تلاش ما بر این است که تمامی پروژه‌های عمرانی با بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام برسد تا شهروندان بوشهری از زیرساخت‌های مناسب‌تری برخوردار شوند. پروژه ساماندهی ضلع شرقی خیابان شهدا نیز نمونه‌ای از این تعهد ما به توسعه و آبادانی شهر است.

شهردار بوشهر گفت: از تمامی بازاریان و شهروندان عزیز که در طول اجرای پروژه همکاری و صبوری کرده‌اند، تشکر می‌کنم و امیدوارم با اتمام این پروژه شاهد رضایت بیشتر و بهبود شرایط در این منطقه باشیم.

کد خبر 6172019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      3 0
      با سلام لطفاً یه فکری هم برای فاضلابها که به دریا سرازیر میشود بکنید و آنها را به فاضل آب شهری وصل کنید تا محیط دریا گند زدایی شود