۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۸

نماینده مردم چادگان، فریدن و فریدونشهر در مجلس:

صنایع در شهرستان‌های غرب اصفهان راه‌اندازی شود

صنایع در شهرستان‌های غرب اصفهان راه‌اندازی شود

اصفهان - نماینده مردم چادگان، فریدن و فریدونشهر در مجلس گفت: انتظار ما از دولت چهاردهم این است که نسبت به راه‌اندازی صنعت در شهرستان‌های غرب استان اصفهان توجه داشته باشند.

حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی با اشاره به روند رو به افزایش بیکاری در شهرستان‌های چادگان، فریدن و فریدونشهر اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین دلایل این میزان بیکاری نبود فرصت شغلی است.

وی از نبود صنعت در این سه شهرستان گلایه کرد و افزود: این در حالی است که هزاران کارخانه فعال در شهرستان اصفهان و در شعاع ۵۰ کیلومتری مستقر است و در سه شهرستان غرب استان کمبود صنعت به خوبی احساس می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: شهرک صنعتی فعالی در حوزه انتخابیه وجود ندارد و همین بیکاری باعث شده است که مردم منطقه مهاجرت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه اراضی کشاورزی دارد باید حداقل کارخانه فرآوری محصولات کشاورزی فعال می‌شد که متأسفانه این مهم هم صورت نپذیرفته است و مسؤولان کم کاری کردند.

حجت‌الاسلام سیاوشی تصریح کرد: انتظار ما از دولت چهاردهم این است که نسبت به راه‌اندازی صنعت در شهرستان‌های غرب استان اصفهان توجه داشته باشند.

کد خبر 6172204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محسن ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      6 1
      راه‌اندازی صنایع به اندازه مشخص در شهرستان‌های غرب اصفهان سازنده است. با توجه به اینکه جهت باد در شهر اصفهان تقریباً بطور کامل از طرف غرب به شرق است واکنون تعداد روزهای هوای ناسالم اصفهان عدد بزرگی است باید میزان بار آلودگی هوای اصفهان را در نظر گرفت تا اشتباهات وجود صنایع بزرگ در اصفهان تکرار نشود
      • ناشناس ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
        1 0
        پس شما که کارشناس خوبی شدی بفرما غرب اصفهان چطور بیکاری رفع میشه
    • محسن ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      7 1
      اصفهان شهر کشاورزی است کاشتن صنایع بزرگ در اصفهان به نفع محیط زیست شکننده و ضعیف اصفهان نبود
    • عبدالوحاب، IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
      4 2
      فقط صنعت میتواند رفع بیکاری کند؟ دو تا کارخانه در چادگان و،فریدون شهر راه اندازی شود،دیگه اب نیست مردم منطقه حمام کنند وخودشون را طاهر کنند
    • غلامحسن احمدی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
      2 0
      سلام لطفا شرکت‌های تحت پوشش ارگانهای دولتی راکه هر۳ما یا ۴ماه یک ماه حقوق میدهند را پیگیری کنید
    • ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
      1 0
      صنایع و کارخانه های بدون نیاز به آب احداث بشه....همین صنایع اببر اصفهان و اطراف اون رو هم باید با کارخانه‌ای که نیاز کمی به آب داره جایگزین کنند....میتوان کارخانه های خودروسازی رو مستقر کرد و صنایع اببر رو منتقل....خودرو سازان در تهران بشدت باعث افزایش جمعیت و آلودگی شدند درواقع با انتقال به اصفهان
    • مهدی سلطانی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
      1 0
      بله افرین