۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵

با هنرمندی رامین حسین‌پور؛

«صورتگر» در یک فستیوال بین المللی دیگر برنده شد

«صورتگر» در یک فستیوال بین المللی دیگر برنده شد

یکی از هنرمندان کشورمان در عرصه آهنگسازی و ساخت آثار تصویری در ادامه ارائه بین المللی پروژه «صورتگر» موفق به دریافت یک جایزه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین حسین پور نویسنده و کارگردان و کانسپتچوال آرتیست و آهنگساز ویدئو آرت صورتگر برنده جایزه بهترین موزیک ویدئو راک و جلوه های ویژه از فستیوال بین المللی لس آنجلس آمریکا در ماه جولای سال ۲۰۲۴ شد.

این جشنواره سی‌امین دوره خود را پشت سر گذاشته و به پروژه‌هایی علاقه مند است که داستان سرایی منحصر به فرد، سبک های بصری نوآورانه و روایت های متقاعد کننده را در قالب های فیلم و موزیک ویدیو ارائه می دهند.

به گفته حسین‌پور جوایز فیلم و موزیک ویدیو لس آنجلس با گرامیداشت تنوع، پذیرای پروژه‌های خلاقانه‌ای است که دیدگاه‌های منحصر به‌ فردی را به نمایش می‌گذارند و مرزهای بیان هنری را پیش می‌برند.

ویدئو آرت صورتگر داستان و روایت واقعی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در قالب هنر مفهومی است.

«صورتگر» سال ۱۴۰۰ تحت مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته شده و آهنگسازی، تنظیم، خوانندگی و نوازندگی گیتار الکتریک آن نیز برعهده رامین حسین‌پور بوده است.

رامین حسین‌پور دانش‌آموخته معماری، موسیقی و سینماست که در حوزه معماری به‌عنوان طراح، مدرس، نویسنده و در حوزه موسیقی به عنوان شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده شناخته می‌شود. وی همچنین در حوزه سینما نیز به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و همچنین کانسپتچوال آرتیست شناخته شده است و تقدیر شده در مجله معتبر و بین المللی آلمان است.

کد خبر 6172283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha