۱ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۱۵

رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان در مازندران:

رییس جمهور منتخب برای پیشرفت کشور تلاش کند

رییس جمهور منتخب برای پیشرفت کشور تلاش کند

ساری- رییس ستاد مرکزی انتخاباتی مسعود پزشکیان در مازندران گفت: رییس جمهور منتخب تمام تلاش خود را برای حفظ حقوق شهروندی و پیشرفت کشور به کار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یونسی یکشنبه شب در آئین قدردانی از اعضای ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در شهرستان ساری با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ضمن قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات و همچنین اعتماد مردم به مسعود پزشکیان اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب نیز در پاسخ به اعتماد مردم، تمام تلاش خود را برای حفظ حقوق شهروندی همه مردم و پیشرفت کشور به کار گیرد.

وی با اشاره به بهره‌مندی از نظر کارشناسان، صاحب نظران و نخبگان افزود: بنا بر تاکید رئیس جمهور منتخب برای تصمیم گیری و دستیابی به رشد و توسعه باید از نظرات نخبگان بهره ببریم و در این خصوص هیچ نقطه غیرشفافی وجود ندارد چراکه همه ما با اتحاد و همدلی زمینه رشد و توسعه استان مازندران را فراهم می‌کنیم.

یونسی هدف از تشکیل کارگروه‌های تخصصی را توجه ویژه به نظرات کارشناسان و دریافت راهکارهای عملیاتی برای توسعه استان عنوان کرد و در ادامه افزود: اگر می‌خواهیم مسائل و مشکلات را به صورت علمی حل کنیم باید در کارگروه‌های مختلف نظرات متفاوت و راهکارهای حوزه‌ها را دریافت و با برنامه ریزی دقیق به سمت حل مسائل حرکت کنیم.

کد خبر 6172829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha